Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Je kunt bij General Preferences gewoon instellen of Winamp in de systemtray of in de taakbalk komt. Verder gewoon de Winamp Agent uitzetten.
Verder: gewoon instellingen proberen (niet alleen kijken).
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Alle instellingen proberen? Ben jij wel lekker?gambieter schreef op maandag 24 maart 2008 @ 16:07:
Je kunt bij General Preferences gewoon instellen of Winamp in de systemtray of in de taakbalk komt. Verder gewoon de Winamp Agent uitzetten.
Die setting van systemtray of taakbalk heb ik geprobeerd, dat maakt niet uit (dat gaat er alleen over of hij minimaliseert in tray of taskbar. Agent staat uit.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Of logisch nadenken, of alle instellingen. Het kan ook liggen aan je skin, of aan de versie; je zegt er niet bij welke versie van Winamp en welke skin je gebruikt. Switch eens naar classic mode; ik heb nog nooit een popupje gehad met alle versies tot aan 5.35.spaceboy schreef op maandag 24 maart 2008 @ 16:10:
[...]
Alle instellingen proberen? Ben jij wel lekker?Weet je hoeveel dat er zijn?
Die setting van systemtray of taakbalk heb ik geprobeerd, dat maakt niet uit (dat gaat er alleen over of hij minimaliseert in tray of taskbar. Agent staat uit.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Toaster geinstalleerd?
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Zoals gambieter zegt, een beetje eigen inzet kan inderdaad geen kwaad. Gewoon zelf even rondkijken in de opties, of Options -> Notifications -> Never Show (of wat je wilt). Daar hoef je echt niet alle instellingen voor uit te proberen, met een paar klikjes ben je door de opties heen en het lijkt me echt niet moeilijk om te bedenken welke optie je nodig hebt...
Rail Away!
Toaster? Nee, zegt me niets.Snake schreef op maandag 24 maart 2008 @ 16:14:
Toaster geinstalleerd?
Ik heb de laatste versie van Winamp (5.52) met de nieuwe standaard skin (Bento). Hoopte dat iemand gewoon wist welke instelling dit is. Ik heb volgens mij elk tabblad gehad van de settings, misschien KAN het nieteens uit...

Bij de clearone skin werkt het als volgt, geen idee of het bij jou skin ook zo werkt.

Sweex vind ik klinken als de tekstuele weergave van het fijnknijpen van een jong vogeltje... zoals je het in tekenfilms hoort dan...
Thanks. Ik heb kennelijk niet goed genoeg gekeken, want ik heb alle venstertjes van de Preferences bekeken (including the skins).Mad Marty schreef op maandag 24 maart 2008 @ 16:16:
Zoals gambieter zegt, een beetje eigen inzet kan inderdaad geen kwaad. Gewoon zelf even rondkijken in de opties, of Options -> Notifications -> Never Show (of wat je wilt). Daar hoef je echt niet alle instellingen voor uit te proberen, met een paar klikjes ben je door de opties heen en het lijkt me echt niet moeilijk om te bedenken welke optie je nodig hebt...
Pagina: 1