Okay, ik heb nu echt een heel raar probleem onder Firefox en Leopard 10.5.2. Dat is namelijk dat ik geen afbeeldingen meer kan opslaan dmv. rechtermuisknop, afbeelding opslaan als. Heb het al geprobeerd op diverse locaties op te slaan, maar steeds een No-Go.
Daarnaast blijft mijn downloadlijst leeg, als ik een bestandje, let's say .zipje download dan verschijnt hij wel op mijn HDD, maar niet meer in de downloadlijst.
Wat ik al heb geprobeerd:
Firefox Safe Mode met alles uit, geen oplossing.
Schijfcontrole en bevoegdheden gedaan, geen fouten aangetroffen
Hier gezocht, maar dat ging alleen over Windows Firefox
Google, ook geen concrete resultaten.
Systeem:
Firefox v2.0.0.12
met geinstalleerde plugins: Firefox Bookmark Sync, webdeveloper toolbar en woordenboek
Leopard 10.5.2 compleet up to date
Iemand die mij hiermee kan helpen? Vind het tamelijk irritant, want wil wat afbeeldingen downloaden en dat kan nu dus gewoon niet
Daarnaast blijft mijn downloadlijst leeg, als ik een bestandje, let's say .zipje download dan verschijnt hij wel op mijn HDD, maar niet meer in de downloadlijst.
Wat ik al heb geprobeerd:
Firefox Safe Mode met alles uit, geen oplossing.
Schijfcontrole en bevoegdheden gedaan, geen fouten aangetroffen
Hier gezocht, maar dat ging alleen over Windows Firefox
Google, ook geen concrete resultaten.
Systeem:
Firefox v2.0.0.12
met geinstalleerde plugins: Firefox Bookmark Sync, webdeveloper toolbar en woordenboek
Leopard 10.5.2 compleet up to date
Iemand die mij hiermee kan helpen? Vind het tamelijk irritant, want wil wat afbeeldingen downloaden en dat kan nu dus gewoon niet