Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimrod
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18:18

Nimrod

King in the land of Shinar

Topicstarter
MS lapt het 'm weer. Ik heb sinds een jaar Vista en Office 2007 Enterprise. De eigen account, administrator, had en heeft nog steeds geen problemen inzake Officegebruik.

De nieuwe account, gebruiker, is er één die mijn laptop op het bedrijfsnetwerk aanmeldt (en dus ander domein). Administrator daar is de bedrijfs-IT'er (franstalig icm nederlandse pc ... vandaar m'n vraag hier).
Aanvankelijk liep Office 2007 even goed binnen de bedrijfsaccount; een week en een dag later, blokkeert Office plots.

Ik had net een presentatie in powerpoint gemaakt, wil nog iets toevoegen, heropen bestand (bewaard in openbaar-folder) en foutmelding zoiets als 'ongeldig pad, kan bestand niet openen'.
Geswitcht naar de eigen account: geen probleem om hetzelfde bestand te openen.

Terug naar de bedrijfsaccount: probleem blijft hetzelfde, en vervolgens blijken word & excel al even plots soortgelijke 'ongeldig pad' probleem te hebben. Wanneer ik Word opstart, problemen met normal.dotm, kan niet bewaard worden wegens onvoldoende geheugen (enkel als hersteld document) en zo voorts. Switchen naar eigen account: geen vuiltje aan de lucht.

Totnogtoe ondernomen, zonder resultaat:

- office installatie 'herstellen' vanuit bedrijfsaccount, weliswaar met administratorrechten eigen account
- user/bedrijfsaccount/appdata/roaming/microsoft bestandenskenmerken veranderd (alleen-lezen uit)
- user/eigen account/appdata/roaming/microsoft: alles wat me office leek naar bedrijfsaccount/appdata/... gekopieerd

[ Voor 25% gewijzigd door Nimrod op 24-03-2008 14:56 ]

The kingdom has many problems, but boredom is the least of them.