Hallo mensen!
Ik heb een vraag en ik dacht niet dat hij in de nokia 95 topic thuishoorde maarja mischien ook wel nvm, ik heb het volgende probleem: Sinds ik gister achter msn zat (op mijn n95) en aangezien ik altijd maar dan ook altijd de oplader in de nokia doe als ik thuis ben of ik er op werk of als hij uitstaat in iedergeval staat hij altijd in de oplader. Nou zat ik gister dus te msnen en valt hij opeens uit er stond NOKIA dus ik denk kan gebeuren is al veel vaker voorgekomen dus niets aan de hand. Nadat de mobiel hersteld is doe ik de stekker in de nokia hij laad niet op
dus ik een beetje rondgedraaid met dat ding werktie oppeens wel maar als ik ook maar een beedje aan de oplader draai of aanzit valt de N95 gewoon weer uit en duurt het 20 seconden voordatie weer aan is. Dus mijn vraag: Ligt dit probleem aan de oplader zelf want na 8 maanden intensief gebruik kan hij toch kapot zijn? of ligt het aan de nokia omdat hij dan uitvalt als ik een beetje aan de oplader zit? Nouja hij zit nu gewoon in het stopcontact en hij doet het maar als ik er maar ook enigzins aan zit valt hij uit maar hij laat nu iig wel op dus graag oplossing voor mijn vage probleem.
Alvast bedankt mensen!
Ik heb een vraag en ik dacht niet dat hij in de nokia 95 topic thuishoorde maarja mischien ook wel nvm, ik heb het volgende probleem: Sinds ik gister achter msn zat (op mijn n95) en aangezien ik altijd maar dan ook altijd de oplader in de nokia doe als ik thuis ben of ik er op werk of als hij uitstaat in iedergeval staat hij altijd in de oplader. Nou zat ik gister dus te msnen en valt hij opeens uit er stond NOKIA dus ik denk kan gebeuren is al veel vaker voorgekomen dus niets aan de hand. Nadat de mobiel hersteld is doe ik de stekker in de nokia hij laad niet op
Alvast bedankt mensen!