Misschien kunnen jullie een optie maken om user / webicons als default niet te animeren. Nu moet ik telkens op Escape drukken om al die irritante plaatjes uit te schakelen. (Ik weet dat je de plaatjes helemaal kan uitschakelen, maar dat bedoel ik niet.)
Wat jij wilt is helemaal niet mogelijk volgens mij, dus vandaar dat je de optie hebt om ze uit te zetten
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Zijn animated pictures niet op een of andere manier te identificeren; er moet toch wel iets te verzinnen zijn om dat te stoppen (animated pictures niet tonen?). En als dat niet werkt kunnen jullie misschien overwegen animated pictures totaal te verbannen; plaatjes helpen om een persoon te identificeren, animated pictures zorgen slechts voor irritatie. Als ik bewegende beelden wil zien ga ik wel naar YouTube.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2008 15:49 ]
Sure, maar dat betekend dat wij elk icoon moeten preloaden, het moeten identificeren als een animated gif, het eerste frame eruit moeten slopen en dat aan jou moeten gaan tonen. Klinkt als een hoop werk voor onze servers met nauwelijks resultaat.Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2008 @ 15:48:
Zijn animated pictures niet op een of andere manier te identificeren; er moet toch wel iets te verzinnen zijn om dat te stoppen.
ehm, het zorgt voor iritatie bij jou. Ik volg al enige jaren Lieve Devvers en je bent echt de allereerste voor zover ik weet die hierover klaagt.En als dat niet werkt kunnen jullie misschien overwegen animated pictures totaal te verbannen; plaatjes helpen om een persoon te identificeren, animated pictures zorgen slechts voor irritatie.
Je hebt sowieso 2 opties om de 'overlast' minder te maken, je kunt alleen de serverside iconen aanzetten, of je kunt de iconen helemaal uitzetten. Waarom er een 3e optie bij moet komen enkel en alleen omdat jij er last van hebt snap ik niet zo.
Dit klinkt mij als iets dat prima op browser-level afgevangen zou kunnen worden, desnoods dmv een extensie (zou mij niets verbazen als zoiets al bestaat).
Voor ons brengt een dergelijke feature teveel kosten met zich mee...
Voor ons brengt een dergelijke feature teveel kosten met zich mee...
uploaded icons hebben een max filesize van 10KB en zijn dus over het algemeen staticVerwijderd schreef op maandag 24 maart 2008 @ 15:54:
Kunnen alleen webicons animated zijn, of de usericons ook?
[ Voor 35% gewijzigd door crisp op 24-03-2008 15:56 ]
Intentionally left blank
Animated icons helemaal verbieden (daar heb je het uiteindelijk over, aangezien stopzetten zoals moto zegt niet kan) lijkt me overkill. Je kunt IMHO niet beweren dat GoT een groot bewegend beeld is, zeker vergeleken met andere fora.
De meeste animated icons staan niet op een Tnet server, zijn dus lastig te checken zonder ze steeds te downloaden. Bij dynamische icons vast niet prettig.
Misschien heeft je browser de optie om animated icons maar eenmaal te laten bewegen
Of inderdaad de icons uitzetten.
Ik moet zeggen dat ik zelf trouwens ook wel op escape druk als het te druk wordt, maar dat is zo gebeurt
De meeste animated icons staan niet op een Tnet server, zijn dus lastig te checken zonder ze steeds te downloaden. Bij dynamische icons vast niet prettig.
Misschien heeft je browser de optie om animated icons maar eenmaal te laten bewegen
Of inderdaad de icons uitzetten.
Ik moet zeggen dat ik zelf trouwens ook wel op escape druk als het te druk wordt, maar dat is zo gebeurt
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Werkt niet eenduidig, jammer.
.oisyn
Jammer dat jullie het niet makkelijk kunnen implementeren. Is het verbieden van animated usericons geen optie (en het alleen toestaan voor webicons)?
.oisyn
Jammer dat jullie het niet makkelijk kunnen implementeren. Is het verbieden van animated usericons geen optie (en het alleen toestaan voor webicons)?
Verwijderd
Ik zie vaak genoeg icons van minder dan 10K die animated zijn 
Ja hoor. Dat is een optie. Een andere optie is alleen mensen toe laten tot het forum die er geen moeite mee hebben. En geen van die 2 opties zijn wenselijk dus doen we geen van beidenVerwijderd schreef op maandag 24 maart 2008 @ 16:01:
Is het verbieden van animated usericons geen optie (en het alleen toestaan voor webicons)?
Zou niet mooi zijn, dan zou ik dus m'n icon moeten gaan uploaden, terwijl het makkelijk in die 10.240bytes restrictie valt (m'n icon is maar 253bytes groot, het origineel zelfs maar 201bytes).Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2008 @ 16:01:
Waarom zet je icons niet gewoon uit als het zo lastig is?
Workaround voor firefox:
Just use go to "about:config" then find "image.animation_mode" and change it's value to "none"...
if you want it back just change the value back to "normal".
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Of na het laden van de pagina op escape rammen
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Met die oplossingen kwam de TS zelf ook al. IMHO is de beste oplossing om aan je concentratie te werken. Dan stoor je jezelf niet meer aan de animated icons, en je helpt jezelf er in het dagelijks leven ook nog eens mee.
Tesla Model Y RWD (2024)
En om het wat gemakkelijker te maken, kan het ook via een add-on:
http://www.siliconmethod.com/firefox/anidisable/
And I'm the only one and I walk alone.
Je zou ook kunnen proberen met een blacklister alle *.gif plaatjes te blocken ofzo..
Ik kan me niet voorstellen dat je er last van hebt trouwens, in ieder geval niet op t.net.
Op andere sites, ja, maar hier? Dat icon van .oisyn is heerlijk rustig juist in vergelijking met het origineel dat rond gaat.
Ik kan me niet voorstellen dat je er last van hebt trouwens, in ieder geval niet op t.net.
Op andere sites, ja, maar hier? Dat icon van .oisyn is heerlijk rustig juist in vergelijking met het origineel dat rond gaat.
Het zal wel een verschil in mentaliteit zijn. Voor mij moet een site doelgericht zijn en het overbrengen van informatie. Alles wat daar van afleid moet zoveel mogelijk worden vermeden (net als al die rotzooi bij MSN). Een plaatje helpt iemand identificeren, een animated picture tja, nergens voor nodig (dient geen functie).
De Firefox oplossing is aardig, alleen wil het dat ik Internet Explorer gebruik. Dat gaat dus niet werken. Maar goed, ik begrijp dat het een verloren strijd is. Ik heb de user & webicons maar uitgeschakeld.
edit: endless: Zijn vorige avatar was inderdaad 10x erger. Deze is echter nog steeds irritant.
De Firefox oplossing is aardig, alleen wil het dat ik Internet Explorer gebruik. Dat gaat dus niet werken. Maar goed, ik begrijp dat het een verloren strijd is. Ik heb de user & webicons maar uitgeschakeld.
edit: endless: Zijn vorige avatar was inderdaad 10x erger. Deze is echter nog steeds irritant.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2008 17:40 ]
Als je nou eens een eigen css sheet aanmaakt voor GoT?
Cascading Stylesheet:
1
2
3
| img.usericon { visibility: hidden; } |
Homey — Critics are those without skills to create.
Gelukkig is dit altijd nog een community-forum i.p.v. een saaie knowledge-base, waarbij elementen als 'gevoel', 'plezier' en dat soort minder-rationele items ook flink meespelen.Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2008 @ 17:37:
Het zal wel een verschil in mentaliteit zijn. Voor mij moet een site doelgericht zijn en het overbrengen van informatie. Alles wat daar van afleid moet zoveel mogelijk worden vermeden (net als al die rotzooi bij MSN). Een plaatje helpt iemand identificeren, een animated picture tja, nergens voor nodig (dient geen functie).
Bedoel je niet "Ik vind deze echter nog steeds irritant."?JMfx schreef:
[ Voor 15% gewijzigd door Osiris op 24-03-2008 17:42 ]
Plaatje, nickname, tis allemaal identificatieVerwijderd schreef op maandag 24 maart 2008 @ 17:37:
Anyways, zoals je hier misschien (ook) al merkt is eigenlijk niemand het met je eens dat er nog een optie moet komen om icoons zichtbaar te maken. Oftewel, request denied aangezien we al genoeg opties hebben op dat gebied.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()