Ik vind van wel, bv. om een netwerk op te zetten is Vista toch veel handiger.
Ik vind Vista er veel gelikter uitzien

Xander schreef op maandag 24 maart 2008 @ 15:26:
Relatief? Vergeleken met wat dan? Van alle Windows-versies zit je bij Vista toch echt het langst te wachten op het opstarten op vergelijkbare hardware.
Wat is er mis met XP? En waarom is dat niet bruikbaar zonder Vista skin?

Ik dacht dat Vista programma's die elke keer opgestart werden door de gebruiker op de duur al bij het opstarten van het OS gingen inladen. Zodat die (eenmaal pc opgestart) sneller starten.
En waarop xp + vista skin als je het met vista allemaal in 1 keer geinstalleerd hebt, daarnaast is de grafische pracht niet de enige reden waarom ik Vista zou installeren. (->gebruiksvriendelijkheid)
Haan schreef op maandag 24 maart 2008 @ 15:28:
[...]
Met die specs kan je dat wel vergeten

Wil je het nog een beetje werkbaar houden, kom je toch op de classic 2000 look gok ik zo, en sneller dan XP starten lijkt me ook een fabel.
Heb nooit veel verschil gemerkt tussen alles aan of alles af

Is hoogstwaarschijnlijk op een trager systeem wel goed merkbaar
Dus wat jullie zeggen is dat ik met Xp + Vista skin beter af ben omdat het rapper en het in tegenstelling tot Vista deftig zal draaien op de genoemde hardware.
(zal win2000 + vista skin zijn, heb win2000 hier liggen)
(heb geen zin om veel te sukkelen met linux, heb onlangs Xubuntu geinstalleerd en tegen dat alles draaide

Was niet echt gebruiksvriendelijk voor een leek, ook niet voor mij als ik om de haverklap naar de pc moet kijken omdat er iets niet werkt. (printer bv.

) Ben zelf ook niet helemaal thuis in Linux, dus is een Windows OS wel handiger.)