Toon posts:

Extra zenders Casema Digitaal direct actief?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik nu (2e paasdag) aanvink op de Casema website dat ik graag Sport1 zou willen gaan ontvangen, wordt dat dan direct in het systeem van Casema aangevinkt en geactiveerd of duurt het een paar dagen voordat iemand dat handmatig heeft ingeschakeld??

• T_E_O
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 26-11 10:19
Toen wij telefonisch een aantal extra zenders hebben laten activeren duurde dat geloof ik een etmaal; zal via de website niet veel beter zijn verwacht ik, maar wellicht valt het mee.

Verwijderd

Topicstarter
Heb net 'op de gok' maar gewoon even aangevinkt en zie wel hoe het gaat.
Als iemand het verlossende antwoord weet mag hij/zij dat natuurlijk gewoon posten :D

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-11 12:34
Bij mij duurde het een paar dagen idd.

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-11 17:55

Wiebbe

<none />

Als je het via de website doet gaat het niet automatisch, een medewerker gaat jou aanvraag verwerken en dat kan ff duren ja.

Wil je het zo snel mogelijk hebben bel dan gewoon ff met de klanten service, toen ik mijn extra pakket wilde activeren en belde, had ik het na een uurtje ofzo al meteen de extra paketten. Ze zeggen meestal 24/48 uur wachten, maar meestal is het bijna meteen :P

Wel opletten dat je de decoder aan laat staan (niet op standby dus) aangezien je anders wat langer moet wachten ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Wiebbe op 24-03-2008 13:26 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Verwijderd

Topicstarter
Hey ppl,

Na de aanvraag via het web (het was immers 2e Paasdag en dan is er bij Casema niemand bereikbaar...) stond het signaal van Sport1 binnen anderhalf uur op m'n LCD.
Dank voor de reacties!
Pagina: 1