Ik heb het volgende probleem: op een computer die ik hier heb kan ik niet meer inloggen. Als ik een gebruiker aanklik dan meldt hij aan, maar meldt hij direct weer af (nog voor ik iets zie). Het probleem doet zich ook in veilige modus voor.
Nu weet ik dat dit een bekend probleem is, wat vaak door Ad Aware wordt veroorzaakt. Bij deze computer was dit niet het geval. Wel was de userinit key uit het register leeg. Ik heb dan ook de instructies uit de FAQ gevolgd met behulp van Bart-PE en de key goed gezet:
Kan iemand mij verder helpen?
Nu weet ik dat dit een bekend probleem is, wat vaak door Ad Aware wordt veroorzaakt. Bij deze computer was dit niet het geval. Wel was de userinit key uit het register leeg. Ik heb dan ook de instructies uit de FAQ gevolgd met behulp van Bart-PE en de key goed gezet:
Ook de instructies uit deze post heb ik gevolgd. Helaas beide zonder resultaat, het probleem doet zich nog steeds voor. Het probleem is ontstaan doordat de gebruiker een MSN virus heeft geopend wat zichzelf ging rondsturen over MSN. Om dit op te lossen heeft de gebruiker MSN verwijderd. Na opstarten werkte het aanmelden niet meer goed.In ieder geval moeten we eerst even in het register kijken of deze key "HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\WindowsNT\CurrentVersion\Winlogon" wel de waarde "%systemroot%\system32\userinit.exe," bevat
Kan iemand mij verder helpen?