Ik wil op een website blogs gaan aanbieden, maar volgens mij hoster mag dan niet volgens "de voorwaarden". Ik mag mijn account niet aan derden verhuren, verkopen of op een andere manier overdragen. Nu vraag ik me af tot in hoeverre dit van toepassing is op het hosten van blogs. Het enige wat ik doe, is bijv. 10mb ter beschikking stellen om daar wat content op te laten plaatsen, wat in feite niet eens onder mijn account (de administrator) account gebeurd. In feite kan er dus 'niets' echt mis gaan.
Behalve bovenstaande, vraag ik me af hoeveel resources een blog nu werkelijk gebruikt. Volgens mij is mijn hoster nogal huiverig voor extreem veel resource-verbruik. Maar, ik denk niet dat een aantal blogs hosten zo heel veel resources vreet? Correct me if i'm wrong, maar er zijn vast genoeg andere soorten website die je kan hosten, die véél meer resources vreten dan een paar Wordpress blogs
Ik wil dit graag weten, om eventueel de discussie met mijn hoster hierover aan te gaan...
Behalve bovenstaande, vraag ik me af hoeveel resources een blog nu werkelijk gebruikt. Volgens mij is mijn hoster nogal huiverig voor extreem veel resource-verbruik. Maar, ik denk niet dat een aantal blogs hosten zo heel veel resources vreet? Correct me if i'm wrong, maar er zijn vast genoeg andere soorten website die je kan hosten, die véél meer resources vreten dan een paar Wordpress blogs
Ik wil dit graag weten, om eventueel de discussie met mijn hoster hierover aan te gaan...