Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Swat 4 Build 34688 crash

Pagina: 1
Acties:

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:46
Ik heb zojuist voor de eerste keer Swat 4 + patch 1.1 geinstalleerd, als ik een MP game wil joinen vliegt Swat 4 eruit en krijg ik deze error:

No Label

Crash Time: 03/24/08 11:04:04

CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1826 MHz with 1023MB RAM
Video: RADEON 9700 PRO (6343)

UserName: Strider
ComputerName: SOLDIER2000
Application location: C:\Program Files\Sierra\SWAT 4\Content\System\

SWAT Build Number: 34688

Access Violation caused General protection fault!

History: UGameEngine::GetMD5ConfigFiles <- UGameEngine::AuthorizeClient <- AttemptLoadPending <- TickPending <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop->GenerateExtraCrashInfo [(GLevel: 'myLevel' PendingLevel: 'NetPendingLevel1' NetMode: 'NM_Client'] <- MainLoop

Ik heb al wat zitten googlen, en het schijnt vaker voor te komen maar ik zie nergens een oplossing staan. Weet iemand hier iets meer van?

BlaBlaBla

• Snarf26966
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-05 20:54
Ik heb hetzelfde probleem met versie 1.0
Ik heb iets gelezen over het bestand swat4.ini te verwijderen maar volgens mij word die gewoon elke keer weer opnieuw aangemaakt.

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 13:17

PromoX

Flying solo

Snarf26966 schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 17:01:
Ik heb hetzelfde probleem met versie 1.0
Ik heb iets gelezen over het bestand swat4.ini te verwijderen maar volgens mij word die gewoon elke keer weer opnieuw aangemaakt.
Een oud topic kicken op deze manier is niet gewenst en heeft nogal weinig zin. Er zijn nog genoeg dingen die je zelf kunt proberen, bv het spel opnieuw installeren, kijken of er updates zijn voor het spel, drivers en directx updaten, zoeken naar andere oplossingen met google en wat je ten minste kunt doen is aangeven welke hard- en software je gebruikt. Hier zie ik niets van terug en enige inzet verwachten we toch wel op GoT.

[ Voor 3% gewijzigd door PromoX op 13-10-2008 19:22 ]

And I'm the only one and I walk alone.