Onder het motto "Beter kunnen we het niet maken, wel makkelijker", kan ik tot mijn grote genoegdoening nu alvast vooruitkijken naar aardig wat terug te ontvangen Euro's van de Belastingdienst
. Ik wil daarvan graag een nieuwe laptop kopen en heb mijn selectie teruggebracht tot twee systemen die beide aan de top van mijn budget zitten: De Sony VAIO VGN-FZ31Z en de Acer Aspire 7720G-934G64BN. Belangrijkste verschillen tussenbeide zijn mijns inziens de grafische kaart en het 15,4"(Sony) en het 17" (Acer) scherm. De kaart in de Acer is ten opzichte van Sony beter, maar het scherm van Sony is, hoewel kleiner, kwalitatief volgens mij weer beter, bijna HD...
Ik wil er wat video op knippen en plakken, video's bij instructies/presentaties 'live' showen, wil er mijn foto's op kunnen bewerken (intensief photoshop gebruiker) en ik doe wat aan webdessign. Ik wil de BR-speler ook op mijn LCD TV aansluiten en gebruiken. Games doe ik bijna niet, maar dat is meer omdat mijn huidige PC de nieuwe games niet kan 'draaien'. Uiteraard is het zo dat hoe meer mogelijkheden je systeem biedt, hoe meer je ermee zal doen, dus het kunnen mij er niet genoeg zijn.
Wie kan mij adviseren en wellicht is er nog een ander systeem dat iemand van jullie mij kan aanraden?
Ik wil er wat video op knippen en plakken, video's bij instructies/presentaties 'live' showen, wil er mijn foto's op kunnen bewerken (intensief photoshop gebruiker) en ik doe wat aan webdessign. Ik wil de BR-speler ook op mijn LCD TV aansluiten en gebruiken. Games doe ik bijna niet, maar dat is meer omdat mijn huidige PC de nieuwe games niet kan 'draaien'. Uiteraard is het zo dat hoe meer mogelijkheden je systeem biedt, hoe meer je ermee zal doen, dus het kunnen mij er niet genoeg zijn.
Wie kan mij adviseren en wellicht is er nog een ander systeem dat iemand van jullie mij kan aanraden?