Error 1609

Pagina: 1
Acties:
  • 383 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bij het installeren van cd krijg ik halverwege de melding: error 1609. An error occured while applying security settings. Users is not a valid user or group. This could be a problem with the package, or a problem connecting to a domain controller on the network.

Heb veel geprobeerd en niks heeft geholpen. nieuwe account aangemaakt "USERS". net localgroup Users / add geprobeerd, firewaal en anti-virus uitgeschakeld niets heeft geholpen.

heeft iemand raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De kristallen bol is beslagen; om welk programma gaat het? Welke Windows versie? Welke computer, welke netwerkconfiguratie, welke ... Enfin, het zal duidelijk zijn dat niemand hier wat mee kan :) . Misschien kun je beter de Het algemeen beleid doorlezen om te kijken wat er van een topic wordt verwacht, en ook de policy van het subforum.

[ Voor 30% gewijzigd door gambieter op 24-03-2008 01:12 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
oja, dat ben ik vergeten. komt omdat ik er lang mee bezig ben.
De cd die ik wil installeren is is 'n training cd van cisco.
Heb windows XP home nederlands. Hoop dat dit bruikbaar informatie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2008 @ 01:22:
oja, dat ben ik vergeten. komt omdat ik er lang mee bezig ben.
De cd die ik wil installeren is is 'n training cd van cisco.
Heb windows XP home nederlands. Hoop dat dit bruikbaar informatie is.
Niet echt, helderziendheid blijft noodzakelijk. "Een training CD van Cisco" is nog steeds heel vaag, en je zegt niets over de rest van je PC en software. Al op een andere PC geprobeerd, etc.

Ook heeft dit toch niets te maken met Webdesign, Markup & Clientside Scripting? Vandaar de verwijzing naar de policy van het subforum. Anyway, zo gaat je topic niet echt werken, vandaar de suggestie om Het algemeen beleid door te lezen, daarmee kom je beter op de hoogte van hoe GoT werkt en hoe het niet gaat werken ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
^^ Wat hij zegt.
Welkom op GoT :w
Voordat je enthousiast gaat posten is het misschien verstandig even onze Registratievoorwaarden / korte FAQ of de wat uitgebreidere Policy: Alle regels die op het forum gelden door te nemen ;)

[ Voor 99% gewijzigd door RobIII op 24-03-2008 01:37 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.