Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Verwijderd
Een beetje omslachtig, maar dat verhindert dat mensen voor niets een lange reply typen om tot de conclusie te komen dat het topic eigenlijk al dicht was.
Als je op view drukt, kan je de orginele post zien, en daar staat ook de quote informatie
Ey!! Macarena \o/
(kwam je daar nu pas achter?)
ARME AOW’er
Ehh, je kunt als je een standaard quote pakt gewoon op de dikgedrukte tekst drukken om naar het originele bericht te gaan. Als iemand die quote dus copy/paste dan vind je zo het originele topic terug.Guardian Angel schreef op zondag 23 maart 2008 @ 23:48:
Lijkt me logisch omdat men dan niet kan zien waar de quote vandaan komt tenzij degene die de quote neerzet dat eventjes meldt.
Dat kan prima hoor:Guardian Angel schreef op zondag 23 maart 2008 @ 23:48:
Lijkt me logisch omdat men dan niet kan zien waar de quote vandaan komt tenzij degene die de quote neerzet dat eventjes meldt.
Gewoon een quote uit een gesloten draadje.. dankzij de View knop
Ey!! Macarena \o/
Zo'n quote zal altijd wel kloppen, daar hoef ik niet voor naar een ander topic, maar ik wil wél weten wáár de betreffende quote vandaan komt.
VB:
Quote uit: LA [SGD] Idee voor een topic.
Jejking schreef op zondag 23 maart 2008 @ 23:27:
Dus je bedoelt eigenlijk één standaard TS die door iedereen geupdated kan worden?
[ Voor 56% gewijzigd door Guardian Angel op 23-03-2008 23:57 ]
ARME AOW’er
ARME AOW’er
Dan zou ik zeggen: zoek of die feature request niet eerder is langsgekomen in Lieve Devvers. Zo niet, dan stel ik voor dat je dat aan de devvers daar voorlegtGuardian Angel schreef op zondag 23 maart 2008 @ 23:52:
Ja, dat wist ik natuurlijk al, maar het is toch een beetje vreemd als je een quote plaatst uit een ander topic zonder dat er even bij te zetten? Zo bedoelde ik het namelijk.
ARME AOW’er
Dat de quote-actie zelf in een gesloten topic is uitgeschakeld is niets dan logisch, je kan immers in dat topic ook niet meer posten. Derhalve is er als alternatief inderdaad een quote-alternatief opgenomen onder de view-actie die je kan gebruiken om het bericht in een ander topic te quoten
Intentionally left blank
deze laptop gaat maar tot 1024x800 en dat viel (met een dubbele taskbar) uit beeld.
thanks anyway!
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()