Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gesloten topic niet kunnen quoten

Pagina: 1
Acties:
  • 433 views

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-11 19:46

Geckoo

Good news, everyone!

Topicstarter
Ik kwam er net achter dat je geen posts kan quoten uit een topic welke gesloten was.
is hier een rede voor?

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
gewoon op view-icoontje drukken en dan quote copy pasten.

Verwijderd

Dat kan wel. Als je op "view" drukt krijg je daaronder een box "quote bericht" te zien.

Een beetje omslachtig, maar dat verhindert dat mensen voor niets een lange reply typen om tot de conclusie te komen dat het topic eigenlijk al dicht was.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Het heeft ook geen nut om in een gesloten topic te quoten, je kan er namelijk ook niet posten.

Als je op view drukt, kan je de orginele post zien, en daar staat ook de quote informatie

Ey!! Macarena \o/

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Lijkt me logisch omdat men dan niet kan zien waar de quote vandaan komt tenzij degene die de quote neerzet dat eventjes meldt.

(kwam je daar nu pas achter?)

ARME AOW’er

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Guardian Angel schreef op zondag 23 maart 2008 @ 23:48:
Lijkt me logisch omdat men dan niet kan zien waar de quote vandaan komt tenzij degene die de quote neerzet dat eventjes meldt.

Ehh, je kunt als je een standaard quote pakt gewoon op de dikgedrukte tekst drukken om naar het originele bericht te gaan. Als iemand die quote dus copy/paste dan vind je zo het originele topic terug.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Guardian Angel schreef op zondag 23 maart 2008 @ 23:48:

Dat kan prima hoor:
Gewoon een quote uit een gesloten draadje.. dankzij de View knop

Ey!! Macarena \o/

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Ja, dat wist ik natuurlijk al, maar het is toch een beetje vreemd als je een quote plaatst uit een ander topic zonder dat er even bij te zetten? Zo bedoelde ik het namelijk.

Zo'n quote zal altijd wel kloppen, daar hoef ik niet voor naar een ander topic, maar ik wil wél weten wáár de betreffende quote vandaan komt.

VB:
Quote uit: LA [SGD] Idee voor een topic.
Jejking schreef op zondag 23 maart 2008 @ 23:27:
Dus je bedoelt eigenlijk één standaard TS die door iedereen geupdated kan worden?

[ Voor 56% gewijzigd door Guardian Angel op 23-03-2008 23:57 ]

ARME AOW’er

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:20
Dan klik je even op de quote en zie je het vanzelf.

The devil is in the details.

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Tja.... ik hou mijn mond maar denk ik. Als ik een stuk uit een FAQ quote zet ik het er nl. altijd bij. Stukje service.

ARME AOW’er

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Guardian Angel schreef op zondag 23 maart 2008 @ 23:52:
Ja, dat wist ik natuurlijk al, maar het is toch een beetje vreemd als je een quote plaatst uit een ander topic zonder dat er even bij te zetten? Zo bedoelde ik het namelijk.
Dan zou ik zeggen: zoek of die feature request niet eerder is langsgekomen in Lieve Devvers. Zo niet, dan stel ik voor dat je dat aan de devvers daar voorlegt :).

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Het komt erop neer dat ik iets logisch vind om te doen maar een ander niet. Het ligt dus meerendeels aan de gebruiker. :)

ARME AOW’er

• crisp
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Als je tekst copy/paste uit een ander topic, hoe moet de software dan raden uit welk topic dat komt? Dat zal je toch zelf op een of andere manier moeten aangeven. Een van de meest eenvoudige manieren is om de link achter de datum van betreffende post ook te copy/pasten en boven de quote te zetten of op te nemen als cite in de quote-tag zelf: [quote=hier de link naar het bericht]

Dat de quote-actie zelf in een gesloten topic is uitgeschakeld is niets dan logisch, je kan immers in dat topic ook niet meer posten. Derhalve is er als alternatief inderdaad een quote-alternatief opgenomen onder de view-actie die je kan gebruiken om het bericht in een ander topic te quoten

Intentionally left blank

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-11 19:46

Geckoo

Good news, everyone!

Topicstarter
ah kijk, ik heb inderdaad het view knopje uiteraard wel gezien maar nooit de quote box er onder gezien :)
deze laptop gaat maar tot 1024x800 en dat viel (met een dubbele taskbar) uit beeld.

thanks anyway! :)

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

→ BUG, overigens :) .

DM!

• crisp
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Maar het was geloof ik al duidelijk dat daar de 'view' actie voor gebruikt kan worden :P

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.