Packard zooi?

Pagina: 1
Acties:

• Dizzy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 20:17

Dizzy

Where am I?

Topicstarter
ik heb een packard bell iconnect 2730i RW hier...

iemand die weet wat voor een merk onboard geluidskaart hierbij hoort?

Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Geen idee eigenlijk, kijk eens in de Windows\INF directory. Daar staan alle drivers van de Packard Hell PC.

Wat misschien ook wel beter is is om gewoon de windows directory op cd te branden zoals packard bell die installeerd, dan zelf windows installeren en wanneer windows om drivers vraagt gewoon die cd erin die je zelf gebrand heb ! werkt perfect.

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

Verwijderd

Staat vast wel op de website van packard bell

Verwijderd

Het is geen geluidskaart maar een chipje op je moederbord..het is een softwarematig iets van VIA (chipset van je mobo)..drivertje voor je geluid te vinden op www.via.com

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:49

Yucko

One clown to rule them all !

krempel via all-in one thingy chip op je moederplank :( Mijn neefje heeft een 2701rw met zelfde kutchip.

Gigantische problemen met die recovery cd's aanmaken van die kl@#$te pc!

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• Dizzy
  • Laatst online: 19-08 20:17

Dizzy

Where am I?

Topicstarter
mjah..
ik ben er al uit...
was een onboard geluidskaart van INTEL!!!

op de homepage van packard bell stond Creative..
helpdesk zei yahama..
maar het was echt ene intel...

en dan maar roepen hoe geweldig merk-pc's zijn!!

nou ik ben blij dat mijn eigen pc uit allemaal zefl geselecteerde componenten bestaat

Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch

• dion_b
  • Laatst online: 23:59

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Je mobo is vast een Gigabyte GA6WMM7- PB gebruikt die dingen in de meeste Club systemen van de afgelopen 2 jaar.

Zit een Intel 810 (al dan niet E) chipset op. Er zijn niet minder dan 11 versies van en de heldesk ziet door het bos de bomen soms niet meer. De oudere versies hadden een Yamaha DS-XG chip onboard, maar om kosten te sparen is die op een gegeven moment weggelaten waardoor er teruggevallen is op de interne AC'97 audio in de i810.

Op PB website kun je de drivers vinden- zoek (lekker helder ja) op SigmaTel audio codec.

Oslik, blyat! Oslik!

Verwijderd

alleen maar creative shit voor deze vent!
:p

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Op zaterdag 17 februari 2001 13:54 schreef AmAnido het volgende:
Staat vast wel op de website van packard bell
Al eens op die website gekeken? het is geen wonder dat je daar niets kan vinden, als je niet drommels goed weet wat je zoekt.
Pagina: 1