Ik heb hier op me MBP sabnzbd draaien, en deze hoort na het downloaden van een .nzb bestand ook automatisch te unrarren.(dit staat namelijk ook ingesteld in de settings) echter gebeurt dit niet !
Als ik dan naar kijk naar de history van sabnzbd dan staat er het volgende:

Er gaat dus duidelijk wat fout, echter ik zou niet weten wat/waarom dit fout gaat!
als ik vervolgens de bestanden ga unrarren met mac par deluxe gaat het allemaal goed !

nogal vreemd dus, zeker aangezien dit ook op me andere download-machine is (dit is me MBP) en op me andere download bak(met ook sabnzbd op een MB) gaat het dus ook precies op hetzelfde fout.
Wie kent dit probleem ? en weet hoe dit op te lossen is ?
edit: topic naam moet trouwens natuurlijk "[sabnzbd] Unrarren gaat niet automatisch ?"
Als ik dan naar kijk naar de history van sabnzbd dan staat er het volgende:

Er gaat dus duidelijk wat fout, echter ik zou niet weten wat/waarom dit fout gaat!
als ik vervolgens de bestanden ga unrarren met mac par deluxe gaat het allemaal goed !

nogal vreemd dus, zeker aangezien dit ook op me andere download-machine is (dit is me MBP) en op me andere download bak(met ook sabnzbd op een MB) gaat het dus ook precies op hetzelfde fout.
Wie kent dit probleem ? en weet hoe dit op te lossen is ?
edit: topic naam moet trouwens natuurlijk "[sabnzbd] Unrarren gaat niet automatisch ?"
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2008 22:02 ]