Toon posts:

[sabnzbd] Unrarren gaat niet automatisch ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier op me MBP sabnzbd draaien, en deze hoort na het downloaden van een .nzb bestand ook automatisch te unrarren.(dit staat namelijk ook ingesteld in de settings) echter gebeurt dit niet !
Als ik dan naar kijk naar de history van sabnzbd dan staat er het volgende:
Afbeeldingslocatie: http://home.telfort.nl/sp.versluis/forums/sabnzbd_false.png
Er gaat dus duidelijk wat fout, echter ik zou niet weten wat/waarom dit fout gaat!

als ik vervolgens de bestanden ga unrarren met mac par deluxe gaat het allemaal goed !
Afbeeldingslocatie: http://home.telfort.nl/sp.versluis/forums/macpardeluxe.png
nogal vreemd dus, zeker aangezien dit ook op me andere download-machine is (dit is me MBP) en op me andere download bak(met ook sabnzbd op een MB) gaat het dus ook precies op hetzelfde fout.
Wie kent dit probleem ? en weet hoe dit op te lossen is ?

edit: topic naam moet trouwens natuurlijk "[sabnzbd] Unrarren gaat niet automatisch ?"

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2008 22:02 ]

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Probeer is te kijken in de configuratie file(.ini) had ook probleempje op me Windows bak en daar kon ik het in de .ini op lossen. weet niet welke file het bij de Mac is kijk maar eens bij Configuration

Verwijderd

Topicstarter
de configuratie is gewoon zoals hij standaard is. en dit hoort natuurlijk te werken gewoon ! zie hieronder een screenshot van hoe de config eruit ziet:

Afbeeldingslocatie: http://home.telfort.nl/sp.versluis/forums/sabnzbd_config.png

• Mikey NL
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-02 14:00
Als je de NZB toevoegt kies je wel voor de goede optie in het selectievakje?

Dus D+Script is dat geloof ik.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hem net opnieuw geinstalleerd en ik ga even kijken hoe het nu gaat ermee !

• icyx
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

icyx

chown -R us ./base

Zet de volgende optie op no:

Post-process only verified jobs:
Only perform post-processing on jobs that passed all PAR2 checks.

Op het forum van sabnzbd staat dit ook als een geverifieerde bug, ik had er zelf ook last van. Zodra je part + rart moet je die op no zetten, anders unrarred hij niet. Nadat ik hem uit heb gezet werkt het bij mij ook perfect (Debian GNU/Linux)

When you think you’ve succeeded / but something’s missing / means you have been defeated / by greed, your weakness.

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-02 20:00
Je moet het D+ script hebben.

In je eigen geposte plaatje laat je zien dat de downloads waar Dirscan wordt gebruikt alleen maar hoeven parren en verder niets.

Verwijderd

Topicstarter
carfreak02 schreef op maandag 24 maart 2008 @ 17:14:
Je moet het D+ script hebben.

In je eigen geposte plaatje laat je zien dat de downloads waar Dirscan wordt gebruikt alleen maar hoeven parren en verder niets.
dat was hem :D ! wel appart dat hij daar niet standaard op staat eigenlijk wat zijn ben ik toch verwend

allemaal hartstikke bedankt voor jullie hulp dus he :D !

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2008 17:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
Even een hele andere vraag namelijk de volgende (zonde om er een topic voor aan te maken vind ik) Ik heb begrepen dat je backend van SABnzbd ook kan besturen via het web. ik kan lokaal me SABnzbd benaderen van localhost:8080/sabnzbd.

DUS:
Ik heb in me modem poort "8080" geforward naar mijn het desbetreffende IP, net zoals ik dat heb gedaan met poort "80". echter als ik nu naar me externe IP ga via een webbrowser dan ga ik naar http://hostname.nl:8080/sabnzbd/ echter geeft hij de melding" Safari can’t connect to the server.". wat doe ik nu fout ? of hoort dit wel te werken ?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2008 17:36 ]

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:15
Standaard luistert SABnzbd alleen op localhost. Die is voor andere computers niet bereikbaar. Als je het host vakje in de config leeg laat zal het op alle interfaces werken (en dus ook van buitenaf) :)

Verwijderd

Topicstarter
tweak_dude schreef op maandag 24 maart 2008 @ 18:43:
Standaard luistert SABnzbd alleen op localhost. Die is voor andere computers niet bereikbaar. Als je het host vakje in de config leeg laat zal het op alle interfaces werken (en dus ook van buitenaf) :)
dus dan laat ik gewoon het IP "127.0.0.1" weg ? want dit kan ik natuurlijk volgens mij niet weghalen, zowiezo komt de tekst als je de instellingen wil opslaan gewoon weer terug. maar daarnaast weet sabnzbd dan toch niet wat het webadres is waar hij op beheerd kan worden ?

• Mikey NL
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-02 14:00
Je kunt de text gewoon weghalen, opslaan en dan de server opnieuw opstarten, werkte hier ook gewoon.

Verwijderd

Topicstarter
en als ik hier het IP wel haal en dan druk ik op opslaan dan komt "127.0.0.1" (localhost) gewoon weer terug :O ?

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:15
Okee dat komt waarschijnlijk doordat ik liever de ini zelf edit. Dit staat er hier: host = ""
Misschien werken die dubbele quotes ook wel in de webinterface trouwens.
Hier niets invullen betekent gewoon geen restricties dus op alle "netwerkkaarten" (localhost is in dit opzicht ook een netwerkkaart).

[ Voor 28% gewijzigd door tweak_dude op 24-03-2008 22:47 ]

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:26

MsG

Forumzwerver

Over Sabnzbd gesproken. Het werd mij aanbevolen doordat het "licht" zou zijn. Echter heb ik het een poos gebruikt, maar aldoor pakt het zo'n 70-75% CPU. Inmiddels overgestapt op GrabIt, want dit leek me niet normaal.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Verwijderd

Topicstarter
tweak_dude schreef op maandag 24 maart 2008 @ 22:46:
Okee dat komt waarschijnlijk doordat ik liever de ini zelf edit. Dit staat er hier: host = ""
Misschien werken die dubbele quotes ook wel in de webinterface trouwens.
Hier niets invullen betekent gewoon geen restricties dus op alle "netwerkkaarten" (localhost is in dit opzicht ook een netwerkkaart).
Ik heb nu dit aangepast in de config file in nu werkt het inderdaad :D stom van me
MsG schreef op maandag 24 maart 2008 @ 22:50:
Over Sabnzbd gesproken. Het werd mij aanbevolen doordat het "licht" zou zijn. Echter heb ik het een poos gebruikt, maar aldoor pakt het zo'n 70-75% CPU. Inmiddels overgestapt op GrabIt, want dit leek me niet normaal.
ik weet niet of dit normaal is, ik weet niet wat voor machine het is waar het programma op draait ? als dit een G4 867Mhz is dan lijkt het me niet gek, als het een C2D is daarintegen :+ iets meer informatie graag dus !

• Savantas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04-02 17:39
Is dat tijdens het checken en uitpakken? Dat is dan toch niet zo gek? Of is dit ook als er niets in de qeue staat?

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Pagina: 1