Hallo allemaal,
Ik heb een probleem met de verbinding van mijn xbox360 - pc. Ik heb al vele forums nagezocht maar kan niet een oplossing vinden.
Ik heb de xbox verbonden met dezelfde router als mijn computer en internet.
Ze hebben de volgende ip's:
Xbox - 192.168.1.103
Pc - 192.168.1.102
Allebei hebben ze dezelfde subnet; 255.255.255.0
Xbox heeft verbinging met internet. Ik heb xbox live en kan via internet tegen andere personen gamen.
Het schijnt dat je media kan delen dmv mediaplayer 11. Ik heb deze speler en heb de media gedeeld. Bij het delen wordt de xbox gezien door mediaplayer.
Als ik met de xbox de computer wil zoeken, werkt dit niet. Hij wordt niet gevonden.
Met het pingen in MSDOS naar de xbox geeft MSDOS aan: Time-out bij opdracht.
De firewall in windows XP (SP2) is uitgeschakeld, de poorten in de router staan allemaal open.
Wie kan mij verder helpen?
**Update**
Ik heb Zuneplayer van microsoft geprobeerd. Hier kan je ook met een xbox delen.
Dit werkt, ik kan mediabestanden die op de computer staan afspelen via de xbox.
Een nadeel is, is dat er geen avi bestanden kunnen worden afgespeeld door zuneplayer. Daarom heb ik als voorkeur microsoft media player.
Wat kan er fout zitten?
Ik heb een probleem met de verbinding van mijn xbox360 - pc. Ik heb al vele forums nagezocht maar kan niet een oplossing vinden.
Ik heb de xbox verbonden met dezelfde router als mijn computer en internet.
Ze hebben de volgende ip's:
Xbox - 192.168.1.103
Pc - 192.168.1.102
Allebei hebben ze dezelfde subnet; 255.255.255.0
Xbox heeft verbinging met internet. Ik heb xbox live en kan via internet tegen andere personen gamen.
Het schijnt dat je media kan delen dmv mediaplayer 11. Ik heb deze speler en heb de media gedeeld. Bij het delen wordt de xbox gezien door mediaplayer.
Als ik met de xbox de computer wil zoeken, werkt dit niet. Hij wordt niet gevonden.
Met het pingen in MSDOS naar de xbox geeft MSDOS aan: Time-out bij opdracht.
De firewall in windows XP (SP2) is uitgeschakeld, de poorten in de router staan allemaal open.
Wie kan mij verder helpen?
**Update**
Ik heb Zuneplayer van microsoft geprobeerd. Hier kan je ook met een xbox delen.
Dit werkt, ik kan mediabestanden die op de computer staan afspelen via de xbox.
Een nadeel is, is dat er geen avi bestanden kunnen worden afgespeeld door zuneplayer. Daarom heb ik als voorkeur microsoft media player.
Wat kan er fout zitten?
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2008 21:50 ]