[mR]. Kock
2x een 7200.10 zal sneller zijn, dat zijn al vrij vlotte disks en een nieuwe disk zal wel iets vlotter zijn, maar niet 1,5x zo snel. Tussen mijn Seagate 7200.10 en 7200.11 (die laatste is dezelfde generatie als die samsung) zit rond de 20MB/s en de 7200.11 komt ongeveer gelijk uit de benches als dat de F1 doet.
Dus 2x 320GB zal sneller zijn.
Dit uiteraard in RAID 0
Dus 2x 320GB zal sneller zijn.
Dit uiteraard in RAID 0
[ Voor 4% gewijzigd door TERW_DAN op 23-03-2008 20:06 ]
Welke RAID vorm? Wat wil je bereiken hiermee? Wil je de schijf gebruiken voor data opslag of om applicaties te draaien?
Ik ben het wel eens met deze vragen, maar ik vermoed dat Terw_Dan het antwoord reeds gegevens heeft.asfaloth_arwen schreef op zondag 23 maart 2008 @ 20:05:
Welke RAID vorm? Wat wil je bereiken hiermee? Wil je de schijf gebruiken voor data opslag of om applicaties te draaien?
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Terw_Dan is gewoon te snel_Dune_ schreef op zondag 23 maart 2008 @ 20:21:
[...]
Ik ben het wel eens met deze vragen, maar ik vermoed dat Terw_Dan het antwoord reeds gegevens heeft.
Het zou overigens handig zijn om de specificaties van je systeem te geven, met name je moederbord, raidcontroller en OS.
Het gaat mij natuurlijk om raid 0. Ik heb een asus p5k deluxe p35 moederbord. deze heeft een ich9 chip. 1 Seagate schijf heb ik al in mijn systeem
[mR]. Kock
Pagina: 1