Toon posts:

zwart scherm met opname

Pagina: 1
Acties:
  • 276 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik krijg als ik een war wil opnemen een zwart scherm, heb mijn scherm al gekloond maar het werkt nog niet, kan iemand me er mee helpen?

Groeten wiene24

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-04 17:20

Wiethoofd

Broadcast TOM

wat is je gebruikte hardware, wat heb je geprobeerd, wat is je precieze doel?

beetje vage vraag/topic start als we niet weten waar we je mee moeten helpen....

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Verwijderd

Topicstarter
ik wil een war opnemen met een game... heb mijn scherm gekloond met pal-b, heb de instellingen zo neer gezet dat het zou moeten werken, maar ik blijf een zwart scherm krijgen.
De tv-kaart is van conceptronics, en heb mn videokaart 8800GT al geupdate...

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dus je probeert een tvout signaal te capturen met een TVkaart op dezelfde pc als waarop je aan het gamen bent? Dat zal nooit fatsoenlijk gaan werken natuurlijk, gezien de overlay dan moeilijk zal gaan doen.

Waarom capture je het niet gewoon met iets als fraps of soortgelijk programma?

Verwijderd

Topicstarter
De tv-kaart is daar speciaal voor, en nu neem je dan op met de videokaart, omdat hij daarop is aangesloten, en dat moet een betere qualiteit geven

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-05 21:40
Blijkbaar is het verzoek om meer informatie niet duidelijk genoeg. Dus dan maar even een invullijstje:

Moederbord: merk/type
Videokaart: merk/type 8800GT (Dus niet Nvidia, dat is de producent van de chip)
Scherm aangesloten via: sub-d? DVI? HDMI? (vga)?
TV-out aangesloten via: Component? S-Video? Composite?
TV-kaart: Conceptronics TYPE?

En wat wil je nou precies? Welke functies gebruik je van welke kaart, hoe verbind je deze en wat wil je exact bereiken en waarom denk je dat het zo moet? "een war opnemen"??? War??? Probeer je een spel op te nemen? DirectX? OpenGL? Of een video?

Als ik jouw post 5x lees dan weet ik nog steeds niet wat je nou wilt. Waar het nog het meest op lijkt is dat je een of ander spel wilt capturen door je scherm te klonen naar de TV-out van je 8800GT, vervolgens die direct weer aansluit op een conceptronics TV-in ?WELKE?, om die vervolgens op te nemen.
Maar dat zou volstrekt nergens op slaan omdat het veel betere kwaliteit is als je gewoon het beeld digitaal captured. Daarnaast is het bijna niet mogelijk om DirectX output op meer dan 1 head te krijgen, dus kun je het zowiezo wel vergeten.

Maar, als dat echt je probleem is, dan hadden we niet al deze posts hoeven te schrijven als je zelf even wat moeite had gedaan om je vraag duidelijk neer te zetten.

Anders lees je gewoon even Registratievoorwaarden / korte FAQ

[ Voor 40% gewijzigd door Nijn op 23-03-2008 20:15 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op zondag 23 maart 2008 @ 20:05:
De tv-kaart is daar speciaal voor, en nu neem je dan op met de videokaart, omdat hij daarop is aangesloten, en dat moet een betere qualiteit geven
:?
Zou je iets duidelijker kunnen zijn, want hier is weinig van te maken.
Hoe kan iets dat je captured via een tvkaart een betere kwaliteit geven dan iets gewoon direct capturen vanaf de video-output?

Verwijderd

Topicstarter
Moederbord: AliveNF7G-HD750p R5.0
Videokaart:GF8 8800GT 512MB Sparkle TV 2xDVI Retail
Scherm aangesloten via: DVI-D
TV-out aangesloten via: S-video
TV kaart: conceptronics CHOVIDEOCR versie 2.0

ik probeer een spel op te nemen dat werkt via openGL, maar het probleem is dat ik na het klonen nog steeds zwart beeld krijg bij het opnemen met uiVCR, en ik gebruik geen DirectX output

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:49

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Kom op zeg...

Dit is Gathering of Tweakers. We verwachten niet dat je zelf alles al weet voor je een topic opent, maar wel dat je fatsoenlijk zelf op zoek gaat en dan uitgebreid en gedetailleerd post. Hier geef jij veel minder info dan alle andere posters. Dat is natuurlijk de omgekeerde wereld :o

Los daarvan, dit is geen VB maar Consumentenvideo & Videobewerking materie. Maar ook daar gelden de GoT Huisregels en verwachten we aantoonbare eigen inzet en uitgebreide info. Dus dit topic gaat gewoon dicht wegens gebrek daaraan.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.