Ik heb een jaar of vier terug een Pinnacle PCTV 100i TV kaart gekocht. Destijds werkte het kaartje heerlijk onder XP Media Center Edition en laatst vond ik het kaartje terug. Na wat gekloot heb ik hem werkend gekregen met ChrisTV op Windows Vista Ultimate 64bit, maar binnen Windows Media Center wil het maar niet werken.
Als ik 'tv instellen' kies @ mediacenter krijg ik:
Wat ik nu eigenlijk vraag:
- Hoe installeer ik mijn Pinnacle PCTV 100i zodat ik hem met Windows Media Center (Vista 64bit) kan gerbuiken.
- Zou iemand mij de 'Pinnacle PCTV Installer for Windows Media Center 3.1' toe willen sturen, aangezien ik er zelf niet bij kan. Ik ga binnenkort een HTPC bouwen en ik zou dit kaartje kunnen gebruiken als tuner en er Windows Vista 32bit op pleuren.
Alvast bedankt,
Tom/Mnstrspeed
Als ik 'tv instellen' kies @ mediacenter krijg ik:
Op de site van Pinnacle kan ik wel een 'Pinnacle PCTV Installer for Windows Media Center 3.1' vinden, maar deze is alleen beschikbaar voor XP 32bit, XP 64bit en Vista 32bit. Verder is er een geldige registratie benodigd om 'em te downloaden (wat ik niet heb, aangezien ik 'em destijds niet heb geregistreerd en Pinnacle me geen serial wil verschaffen omdat ik de aankoopbon niet meer heb).Kan het tv-signaal niet configureren omdat geen tunerhardware is gevonden. Zorg ervoor dat de hardware juist is geïnstalleerd. Als u geen tunerhardware hebt, kunt u een tuner online via Windows Marketplace kopen.
Wat ik nu eigenlijk vraag:
- Hoe installeer ik mijn Pinnacle PCTV 100i zodat ik hem met Windows Media Center (Vista 64bit) kan gerbuiken.
- Zou iemand mij de 'Pinnacle PCTV Installer for Windows Media Center 3.1' toe willen sturen, aangezien ik er zelf niet bij kan. Ik ga binnenkort een HTPC bouwen en ik zou dit kaartje kunnen gebruiken als tuner en er Windows Vista 32bit op pleuren.
Alvast bedankt,
Tom/Mnstrspeed
Ehhh wat?