Hallo allemaal!
Ik heb een nieuwe PC, en moet gegevens overpompen.
De oude PC loopt op windhoos XP pro (32 bit) de andere, nieuwe PC loopt op windhoos XP pro 64.
Ik moet ruim 55 GB aan stuff overpompen, voor vanavond 23:00uur, anders zit ik met een behoorlijk probleem.
Helaas heb ik geen externe HD, en DVD´s gebruiken om de boel over te zetten is ook niet mogelijk, de oude PC heeft geen DVD speler/brander.
Wat is nou de makkelijkste manier om gegevens over te pompen?
Ik heb een FTP programma geprobeerd te gebruiken, schiet niet op.
Ik zie trouwens rechtsonderin, een driehoek met een uitroepteken door het netwerk icoontje sinds ik de kabel heb verbonden.
Ik heb een crossover cabel, meen ik... (gele kabel)
Gegevens oude PC; autoconfiguration IP adress: 169.254.148.83
nieuwe PC; autoconfiguration IP adress: 169.254.153.64
Als iemand een idee heeft hoe ik makkelijk gegevens kan overdragen, hoor ik dat erg graag.
Groetjes,
MrNewbie @:>(
Ik heb een nieuwe PC, en moet gegevens overpompen.
De oude PC loopt op windhoos XP pro (32 bit) de andere, nieuwe PC loopt op windhoos XP pro 64.
Ik moet ruim 55 GB aan stuff overpompen, voor vanavond 23:00uur, anders zit ik met een behoorlijk probleem.
Helaas heb ik geen externe HD, en DVD´s gebruiken om de boel over te zetten is ook niet mogelijk, de oude PC heeft geen DVD speler/brander.
Wat is nou de makkelijkste manier om gegevens over te pompen?
Ik heb een FTP programma geprobeerd te gebruiken, schiet niet op.
Ik zie trouwens rechtsonderin, een driehoek met een uitroepteken door het netwerk icoontje sinds ik de kabel heb verbonden.
Ik heb een crossover cabel, meen ik... (gele kabel)
Gegevens oude PC; autoconfiguration IP adress: 169.254.148.83
nieuwe PC; autoconfiguration IP adress: 169.254.153.64
Als iemand een idee heeft hoe ik makkelijk gegevens kan overdragen, hoor ik dat erg graag.
Groetjes,
MrNewbie @:>(