Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Mx-KAEY
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-11 00:36
Ik heb de game sinds vandaag en heb em op me kersverse systeem geinstalleerd. Alles werkt mooi en perfect, alleen is er 1 probleem.

De aspect ratio van de game klopt van geen kant. De game is verticaal uitgerekt. Dus me autootjes lijken nu net een of andere cartoon en het spel is absoluut niet leuk om te spelen daardoor :(

Ik heb alles geprobeerd (denk ik) en heb de search/google ook al geraadpleegd. Maar ik kom er niet uit.

Mijn systeem: dual core E6850 met Nvidia 8600gts (heb 2 dell 1800FP's aangesloten (dualscreen dus) me nvidia software sluit 1 monitor af als ik de game start)

Ik heb geprobeerd met settings van me nvidia software te spelen, werkte niet . Heb geprobeerd in game settings te veranderen, werkte ook niet.

heb ff een screenshotje gemaakt van hoe de auto's eruit zien in me game:

Afbeeldingslocatie: http://img129.imageshack.us/img129/9420/nfsxj8.th.jpg

help! 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Mx-KAEY op 23-03-2008 17:09 ]

-- Mx-Generætion --

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik zou zeggen: stel eens een normale resolutie in in plaats van breedbeeld. Dat lijkt me in elk geval het probleem hier. :P

offtopic:
Het is "mijn game" en "mijn systeem", niet "me game" en "me systeem". :X

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Mx-KAEY
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-11 00:36
Excuses voor de chattaal. anno 2008 is het een gewenning geworden :P

Maar euhm, ik heb nergens een breedbeeld resolutie ingesteld. In de game heb ik: 1024x768 ingesteld :?

EDIT: Nevermind, op de een of andere manier is het me gelukt om het voorelkaar te krijgen. M'n Nvidia software zorgde voor het vertrokken beeld.

[ Voor 30% gewijzigd door Mx-KAEY op 23-03-2008 17:18 ]

-- Mx-Generætion --

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-11 00:52

Grannd

da Granndest

nvm dan

[ Voor 95% gewijzigd door Grannd op 23-03-2008 17:19 ]