Toon posts:

HOe kan DiT ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag mensen!

Mijn system is: Athlon 600 + Elsa Erazor III Pro + 128 MB Geheugen + Mainboard MSI 6195 (ook wel K7PRO genoemd)

Als ik Windows 2000 Proffesional erop heb ,dan kan ik er gewoon mee werken, maar in spellen HANGT ie zich fuck up!

Heeft iemand goede raad voor mij??

Verwijderd

zet win98se ernaast want win2k is niet het OS waar ik spellen mee zou spelen

Verwijderd

Topicstarter
maar het is zo , ik kan er ff mee spelen , ongeveer een 30min en het draait echt veeeeel beter en mooier enzz.....

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Spellen spelen onder w2k kan wel, maar houd er rekening mee dat lang niet alle games, ik noem een Hitman, lekker draaien, of helemaal niet draaien, onder w2k.
Ik heb zelf ook een dual boot, met w98se en w2k, dus games lukt wel.
Oh ja, kijk voor de gein eens een keertje wat je aan geheugen in gebruik hebt. Mijn w2k vreet al 80 mb ram op zodra hij is opgestart.:(

Verwijderd

Topicstarter
ik heb 256 mb ram 133mhz!

Verwijderd

Topicstarter
veel spellen draaien wel , maar het spel dat ik draai niet: Half-Life Counter-strike

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:14
Win2k met Hitman gaat perfect hoor... Athlon Classic 550@650 met GeForce 256 DDR (120@150 en 300@350)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Verwijderd

dan ligt het toch aan je drivers want bij mij draait HL wel...

Verwijderd

Topicstarter
Maar weten jullie dan waar ik die goede drivers kan vinden voor mijn Elsa Erazor III Pro

Verwijderd

Wij openen een IE, Netschaap of een opera.

Gaan naar een [url="http://www.nvidia.com,"]www.nvidia.com,[/url] support, drivers, Detenator3 drivers, W2Kdriver, Downen. Uitpakken. Gaan naar systeem, beeldscherm adapter bijwerken kies de map waar je die driver hebt uitgepakt. Bijwerken en hoppa probleem waarschijnlijk opgelost.

Tip: Installeer DX8 niet als je de 6.xx driver gebruikt alleen bij 7.xx heeft het zin.

Buzzy out...

Verwijderd

En de nieuwe 4 in 1 driver van Via wilt ook wel eens helpen. :o

• Glottis
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-11-2024
Half Life werkt er prima onder....
Ik speel alles onder win2k, en alles werkt prima (90 fps, dus het maakt niks uit), ook Hitman (matig spel ;) ).
Een kwestie van de juiste drivers. Ook kan het helpen om een patch van AMD te draaien, voor graphics cards, moet je even kijken op http://go.to/kt7faq voor de details.
Success

• picobyte
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-05-2025

picobyte

MhIHIHI!

Idd PIII600@800 met win2k Rocks!!
Tis bijna net zo goed als X4.0.1 met Unreal >:)

Powered bij meergranenbrood.

Verwijderd

Ehm....installeer geen Via 4in1, je hebt nl geen VIA chipset (duh). Eventueel kan je ff bij de site van amd gaan kijken voor een AGP driver voor de 750 sjipset voor onder win2k...

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

insane_clown, vergeet VIA 4-in-1 4.25a niet. Installeer daarna VIA 4-in-1 4.28 maar vink de Busmastering IDE-drivers uit.
Ik weet niet wat voor kaart 'n Elsa Erazor III is, maar als het een nVidia-chip is, installeer dan nVidia-detonator 6.31
Gebruik in Counter-Strike OpenGL in plaats van Direct3D wat je gewend bent.
Als je Detonator 6.31 niet kan vinden op het internet (zou kunnen) mail me dan even, stuur ik 'm op naar je :).

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• bartie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01-2023

bartie

algeblaat

Gilera Runner SP: Hebo 70R, Jolly Moto 70cc exhaust, Giannelli RS demper, 21mm dell 'orto, Yamashi krukas, Polini evo vario, Polini speeddrive, Topperformances schokdemper, malossi rechtspruitstuk, RVS remleiding, Braking oversized remschijf
wat koste alleen het opvoeren van deze wc nou?
denk dat ik voor het geld wat jij voor het opvoeren heb neerbetaald 3 mtxjes met een 125cc heb die jou der 4maal uitblazen..

Verwijderd

Hmmz, volgens mij heb je een AMD 750 chipset, en kan je al die 4in1 posts hierboven negeren (tenzij ik er volledig naast zit)

Check amdzone.com eens en dan de download sectie, et staat daar vrij vol met allerlei fixes enzo.

edit:
damn typos

Verwijderd

Heb je Service Pack 1 voor Win2000 en DirectX8.0a al?

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-07 16:21

brid

Onze excuses voor het ongemak

Aha !!
Dit probleem ken ik.
Had ik ook met mijn oude computer(fic sd11+athlon 500@600 + tnt 2 ultra).

Kwestie van de nieuwste amd agpminipoort installeren en het probleem zou weg moeten zijn.

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Pagina: 1