Mijn PC Systeem upgraden

Pagina: 1
Acties:
  • 193 views

• Thomace
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-12-2021
Hallo,

Zoals de topic titel al zeg wil ik mijn pc systeem upgraden. Hij is alweer paar jaartjes oud en ik merk dat die de nieuwste spellen niet meer goed kan draaien. Het probleem is dat ik niet veel van pc's afweet. Mischien kan je mijn systeem niet eens upgraden en kan je beter meteen een hele nieuwe pc kopen. Hieronder heb ik een plaatje neergezet over wat er nu in mijn pc zit.

Hopelijk kunnen julie mij advies geven over wat ik het beste kan doen. Upgraden of vervangen. En al is het vervangen met welke onderdelen. Mijn budget hiervoor is wat er voor nodig is om weer een beetje goed te kunnen werken op mijn pc. Ik hoop dat je genoeg aan heb aan de informatie in het plaatje.

Alvast bedankt
Thomas

Afbeeldingslocatie: http://fotobewaren.nl/output/1206276496.png

• Kwastie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-01 09:13

Kwastie

Awesomeness

Als je echt games weer goed wilt kunnen spelen kun beter een nieuwe pc kopen, je moet namelijk (bijna) alles vervangen. Kijk anders is in de best-buy-guide.

[ Voor 24% gewijzigd door Kwastie op 23-03-2008 14:55 ]

When I get sad i stop being sad and be awesome instead

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zie de CSL FAQ, specifiek het stukje Ik wil mijn PC upgraden, hoe?. Verdiep je in de materie, en lees je in. Vaak is upgraden niet zinvol, maar je zult eerst zelf aan de slag moeten :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:21

Thandor

SilverStreak

gambieter schreef op zondag 23 maart 2008 @ 14:57:
Zie de CSL FAQ, specifiek het stukje Ik wil mijn PC upgraden, hoe?. Verdiep je in de materie, en lees je in. Vaak is upgraden niet zinvol, maar je zult eerst zelf aan de slag moeten :)
Daar kan ik niet veel aan toevoegen :). Op GoT verwachten we dat men eerst zelf even rond kijkt naar een oplossing. De FAQ van CSL (met bijbehorende howto) kan daarbij van pas komen.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.