DPC ID veranderen...

Pagina: 1
Acties:

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-05 13:16
Ik heb nu op mijn Uni een hoop koetjes lopen met mijn email adres als wachtwoord. Nu ga ik binnenkort bij een bedrijf werken waar een hoop comps staan. }:O Nu wil ik alleen niet met hetzelfde ID (mijn email adres) inloggen. Dan wordt het wel erg gemakkelijk om mij te achterhalen. Dus hoe kan ik mijn ID/email adres veranderen, zonder dat ik die moet veranderen van al mijn al geassembleerde koetjes?
Aristos

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-05 09:35
Nieuw mail adres bij hotmail aanmaken en dan je huidige ID retiren naar het nieuwe.
Hierdoor hoef je de andere niet aan te passen.

edit:

Het hoeft niet persé hotmail te zijn het mag natuurlijk ook wat anders ;)

• anthonov
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-10-2023
Je gebruikt op je werk een ander werkend emailadres en dat laat je retiren naar je eerste emailadres.

Retiren kan je doen door middel van je 'edit your information' page bij distributed.net
(klik op 'retire this email address permanently')

Verwijderd

Op zaterdag 17 februari 2001 13:15 schreef Aristos het volgende:
Ik heb nu op mijn Uni een hoop koetjes lopen met mijn email adres als wachtwoord. Nu ga ik binnenkort bij een bedrijf werken waar een hoop comps staan. }:O Nu wil ik alleen niet met hetzelfde ID (mijn email adres) inloggen. Dan wordt het wel erg gemakkelijk om mij te achterhalen. Dus hoe kan ik mijn ID/email adres veranderen, zonder dat ik die moet veranderen van al mijn al geassembleerde koetjes?
Als het goed is heb je toestemming gevraagd voor al die clients, dus is het ingevulde emailadres niet belangrijk voor je ID... :+