Toon posts:

Wireless solar keyboard en laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil graag een wireless toetsenbord en muis kopen. Echter wil ik niet continu nieuwe batterijen kopen maar gewoon een heroplaadbare wireless toetsenbord en muis. Tot nu toe kom ik alleen rechargeable muizen tegen en geen recharable toetsenborden (misschien wel dat je zelf de batterijen opnieuw oplaad).

Maar nu kwam ik de zogenaamde Cymotion Master Solar tegen die op zonne energie zou moeten werken. Nou zit ik met het probleem dat in Nederland niet zo vaak de zon schijnt en ik bovendien niet in de zon er mee zit. Op internet las ik echter dat zonne energie ook werkt als je in de kamer je lamp hebt aanstaan. Dit zou betekenen dat mijn laptop zich overal zou kunnen opladen.

Nu is mijn vraag heeft iemand ervaring met zonne energie wireless toetsenborden?

Hier een plaatje van een wireless toetsenbord:
Afbeeldingslocatie: http://www.cherrycorp.com/english/images/products/cymotion/galerie/CyMO_Master_solar_hb_maus.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.casejunkies.com/images/artikel_upload/picture_3637.jpg

Het lijkt mij als dit goed werkte dat tegenwoordig alles op basis van zonne energie zou werken omdat ik vooral oude berichten uit 2003 op het internet lees. Is dit dus niet zo`n succes?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2008 14:10 ]

Verwijderd

Iets dat op zonne-energie werkt hoeft niet beslist in de zon te staan, want dat zou beteken dat je met je toetsenbord altijd buiten zou moeten zitten en dat is niet altijd even leuk voor jouw en je toetsenbord. Vooral met die sneeuw nu. ;)
Het gaat erom dat er licht op het zonnepaneel valt als dit nu van een lamp is of van de zon dat maakt niet uit. Alleen is het nut van een zonnepaneel snel weg als je er een lamp op laat schijnen. :)

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:11
Ik ken wel een rechargeable toetsenbord: De Logitech DiNovo Edge.

Maar wat is daar makkelijk aan? Dan mag je 1x in de zoveel tijd je toetsenbord in zijn dockingstation zetten om op te laden? Ik doe met gemak een jaar met de Alkaline batterijen in mijn toetsenbord... En ik heb er een nieuw setje naast liggen. Misschien dat ik eens in het jaar even een minuut niet kan typen? :P

[ Voor 17% gewijzigd door Xander op 23-03-2008 14:33 ]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

Topicstarter
Ja die De Logitech DiNovo Edge had ik gezien maar dat lijkt me idd ook niets je toetsenbord in zo`n groot ding zetten. En ik neem aan dat die typdingen ook nog niet uit zijn, waarbij je typed en dan zo energie opslaat.

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2008 14:35 ]

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Je kunt zoals gezegd voor je tobo beter gewoon 1x per jaar de batterijen verwisselen ;)

Voor de muis zou ik de MX Revolution ofzo aanraden, prima muis, en oplaadbaar.

• WVL_KsZeN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-02 23:01
Het toetsenbord is iig van Cherry, dat moet haast wel een puik toetsenbord zijn. Hoe goed de zonnecellen werken.. tja.. veel energie heb je niet nodig, dus het zou best wat kunnen zijn :)

/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..

Pagina: 1