Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

XP > Vista drivers voor HP 530

Pagina: 1
Acties:

• Rowan1337
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-10-2021
Goedemorgen,
Ik heb een probleem met mijn HP 530 notebook, hier heb ik Windows XP opgezet in plaats van het voorgeïnstalleerde Windows Vista.
Nou heb ik netjes alle Windows XP drivers van de HP website geplukt en geïnstalleerd, alleen nou heb ik een probleem met de Audio Drivers, deze werken niet.
Dit is de driverlijst, er staan twee drivers voor Audio, heb ik beide geinstalleerd.
De Conexant driver zegt bij installatie dat het apparaat niet is gevonden, de Microsoft UAA installeerd daar integen netjes de drivers, maar er komt geen geluid uit.
Nou heb ik bij Apparaatbeheer gekeken en daar staat een 'Onbekend apparaat' en een 'SM-Bus controller'.
Het enigste wat ik nog niet geinstalleerd heb zijn de modem en dus de niet goed werkende audio drivers.
Kan iemand mij helpen?

Met vriendelijke groeten,
Rowan

Verwijderd

Hoi,

De bus controller is de "Intel Chipset Installation Utility for ICH8 for Microsoft Windows 2000 and XP"
Onbekend Aperaat is de "HP Quick Launch Buttons"

Ik heb de zelfde laptop en had ook dit probleem toevalig zag ik u post en heb ik ook eeb account aan gemaakt om tweakers om u dit te posten.

De site waar us alles vind :

Drivers:
http://h20000.www2.hp.com...&taskId=135&swEnvOID=1093

Met vriendelijke groet,
Michel