Toon posts:

koop nooit bij: pcnet / sonyfactoryoutlet.nl

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ze niet in de shop survey staan / thuishoren hiet een kleine waarschuwing: Koop hier geen spullen. ik heb er de grootste problemen mee gehad..

mijn verhaal:

Ik moet een nieuwe tv.. dus ik kijk op macropolis en zie : sony 28fx-60 2261 piek (leuke prijs dacht ik nog) www.sonyfactoryoutlet.nl als laagste prijs.
Dus daar bestel ik hem dan ook..
Ik krijg hem snel geleverd niks mis mee.. ware het niet dat hij erg beschadigd was en ik dus gevraagd heb om hem wee op te komen halen. Was ook geen probleem, weekje later krijg ik een nieuwe, oude werd gelijk opgehaald. Alles oke DACHT IK...
Deze TV was dus stuk! Het beeld trok krom en er stond al een uniek ID nummer voorgeprogrameerd (dit kan maar een keer: conclusie: niet nieuw). Weer opgebeld.. ze begrepen het allemaal wel.. erg vervelend. Per ongelijk een ter reparatie aangeboden tv naar mij gestuurd, en de "nieuwe naar sony" ..sure

In de tussentijd stuur ik hem een mail met daarin de vraag of ik dan maar niet beter het nieuwe model kon nemen.. (de oude was nl bijna op) dat was prrrima ik moest bijbetalen aan de deur (is tenslotte ook flink duurder). Om problemen te voorkomen eise ik (heel vriendelijk) wel dat de doos gesloten bij mij berorgd kon worden. De eerste twee dozen hadden namelijk andere serienummers dan de inhoud ervan en waren geopend en kapot :(

Ik in de veronderstelling dat de tv gaat komen.. dagje vrij genomen.. wachten nix.. wachten nix :'(

Paar dagen later bel ik op.. Hoor ik: ja meneer we kunnen geen lijndienst naar Den haag beginnen dus het lijkt me beter dat U de tv retourneerd en dan crediteren wij het bedrag aan u.. Sommige dingen willen gewoon niet lukken noemde hij het.. het was niet mijn schuld, en niet de zijne... ? Dus geen tv voor mij..

Ehh wacht even... tot Ik de tv retourneer? ..ja tot U de tv retourneerd.. waaaattt maar het is uw kapotte tv :( die u niet naar sony stuurt maar naar mij in plaats van een nieuwe... |:) conclusie ik moest maar zorgen dat de tv terugkwam (ze namen geen ongefrankeerde stukken aan meldde hij nog even)

Enfin ik naar de ptt : nee meneer die tv is te zwaar (57 kilo) :( die versturen we niet AAAARRRGGHH daarna de TNT gebeld.. ja meneer dat komt dan op 212,- aaahh

Ik weer meneer poelsma opgebeld of ik hem dan kon komen brengen..maar dat kon niet.. (ik kookte ongeveer van binnen) naar ein-deloos gezever zou die hem dan toch op laten pikken... HEHE enkele dagen later gebeurde dat dan ook. Toen hoefde ik alleen nog maar enkele emails te sturen met de strekking "hmm.. waar blijft mijn geld toch". Na 14 dagen te wachten op mijn geld werdt het met 100 gulden verminderd teruggestort. :r na een (intussen boze) email kreeg ik een excuus dat dat een foutje moest zijn geweest en "dat ik wel perfect moest zijn" AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH

Wat een ballentent..

/einde soap

vertel me eens ben ik nou zo'n zeikerd? of zijn er hier mensen me soortgelijke slechte ervaringen met pcnet / sonyfactoryoutlet.nl

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
LOL

Heb je enig idee wat een factory outlet is?

Geef mij maar een Warsteiner.

Verwijderd

Topicstarter
LOL???????????
:( :( :( :( :( :( :( :( :(

Verwijderd

Als je het mij vraagt een zeer vage site.
Geen duidelijke voorwaarden en uitleg.
De naam zegt mij ook wel voldoende.... volgende keer maar in een echte winkel kopen? ;)

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
Een factory outlet verkoopt spullen uit die AFGEKEURD zijn voor winkelverkoop :)

Voor kleding bijvoorbeeld maakt dit geen reet uit, meestal zit er namelijk een naadje los of zo (als semi-student haal ik daar wel eens wat weg). Maar met alles wat je daar koopt is dus iets mis.

Het zou kunnen zijn dat ze spullen bij die outlet kopen en het dan eigenhandig repareren, maar dat denk ik niet...

Sorry, ik vind dit wel grappig :)

[toevoeging]
Het kan dus best zo zijn dat je ff een weerstandje of zo moet vervangen, maar ja dat betekent wel dat je er verstand van moet hebben 8-)

Geef mij maar een Warsteiner.

Verwijderd

Topicstarter
Hoewel ik zeker het vermoeden heb dat deze spullen allemaal niet kosher zijn, is het absoluut niet zo dat een factory outlet spullen verkoopt die afgekeurd zijn voor de winkelverkoop, dat is echt klinklare Bull shit :?

Ik denk namelijk dat dit gewoon een handelsnaam is welke ongelukkig gekozen is zonder dat dit bij sony bekend is. Bij een factory outlet is de verkoop nl. in beheer van de fabrikant (daarom dus goedkoper) en dat is hier zeker niet zo! Sony zal er niet blij mee zijn..

Houd er rekening mee dat ze onder de naam PC net ook computer s(hit)pullen verkopen.. (ik weet niet of dit net zo beroerd is..)

P.s. in amerika wemelt het van de outlets en daar is nix mis mee.

P.s. 2 Ik heb hem uiteindelijk maar bij de makro gehaald, daat was ie maar 80 piek duurder!!

Verwijderd

Topicstarter
ik ben blijkbaar de enige... had ik niet verwacht.. :'(
Pagina: 1