Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik wil windows media player verwijderen maar dit lukt niet. Als ik het bij software verwijderen geeft hij de melding 'rollback is complete'. Maar hierna staat hij nog in de lijst en heb ik nog WMP11. Ik heb al geprobeerd om opnieuw te installeren en dan te verwijderen maar dit lukt ook niet. Maar opnieuw installeren kan ook niet want krijg dan de melding: 'wmp11 is niet geinstalleerd. voer wmp11 setup opnieuw uit om windows bij te werken'
maar opnieuw opstarten heeft ook geen zin.

Weet iemand iets anders om WMP11 te verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit heb ik ook wel eens geprobeerd met ie. Was een drama, zit te diep in je os verweven.
Gewoon alle snelkoppelingen verwijderen en wmp aan geen enkel bestand koppelen dan zie je er niets meer van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

wat dat ook niet de reden dat microsoft een aparte versie zonder mediaplayer (moest) verkopen
http://www.diskidee.nl/20...indows-media-player/5939/

[ Voor 30% gewijzigd door Fish op 23-03-2008 13:10 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 23 maart 2008 @ 13:07:
Dit heb ik ook wel eens geprobeerd met ie. Was een drama, zit te diep in je os verweven.
Gewoon alle snelkoppelingen verwijderen en wmp aan geen enkel bestand koppelen dan zie je er niets meer van :)
maar ik wil hem juist verwijderen omdat die niet goed werkt. Zodat ik hem daarna weer kan installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 09:28

we_are_borg

You will Comply

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:58

Haan

dotnetter

Je zou met regedit in het register kunnen zoeken naar alles wat met WMP te maken heeft (maak dan wel eerst een backup!) en dat verwijderen en rebooten. Met een beetje geluk is ie dan de installatie 'kwijt' en kan je opnieuw installeren.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 09:28

we_are_borg

You will Comply

Verwijderd schreef op zondag 23 maart 2008 @ 13:55:
[...]

Ja gelukt met methode 2, donders bedankt
Ik dacht al dat het uitkomst ging bieden bij mij werkte methode 1 gelijk.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Pagina: 1