• sjj
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-01 15:19
Graag zou ik wat informatie of gebruikers ervaring willen van mensen die ervaring hebben met Panasonic plasma tv.
Ik ben van plan om een nieuwe tv aan te schaffen en vond de Panasonic plasma TH42PX80 hd ready een mooi toestel met goed beeld voor een redelijke prijs.
Of toch een ander type nemen en dan fullhd al zie ik daar de voordelen nog niet van.
Zit nog te twijfelen om dat volgens de verkopers plasma er uit zou gaan.
We gaan hem gebruiken voor dige tv, een xbox en px aansluiten.
Misschien toch een ander merk met betere specificaties voor de zelfde prijs klasse.

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-02 20:50
mischien wat eigen input?

Heb je het scherm al vergeleken met een andere?

Wat zijn je eisen .e.d.

A Soldiers manual and a pair of boots.

• sjj
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-01 15:19
Heb verschillende merken vergeleken en deze kwam er goed uit wat beeld betreft.
Voor het gebruik wat ik voor ogen heb is het een mooi toestel alleen zit ik te twijfelen om geen fullhd te nemen maar ik zie daar eigenlijk het nut niet van in daarom zou ik graag wat ervaring willen van mensen die dit misschien wel vinden.

• bramberk15
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-12-2025
sjj schreef op zondag 23 maart 2008 @ 12:35:
Graag zou ik wat informatie of gebruikers ervaring willen van mensen die ervaring hebben met Panasonic plasma tv.
Ik ben van plan om een nieuwe tv aan te schaffen en vond de Panasonic plasma TH42PX80 hd ready een mooi toestel met goed beeld voor een redelijke prijs.
Of toch een ander type nemen en dan fullhd al zie ik daar de voordelen nog niet van.
Zit nog te twijfelen om dat volgens de verkopers plasma er uit zou gaan.
We gaan hem gebruiken voor dige tv, een xbox en px aansluiten.
Misschien toch een ander merk met betere specificaties voor de zelfde prijs klasse.
De verkopers die zeggen dat plasma eruitgaat, doen dat op de redenatie dat Philips en Sony geen plasma's meer produceren. Maar Panasonic heeft juist flink geinvesteerd in fabrieken die plasma-displays produceren. Dus ga er maar niet vanuit dat Panasonic de stekker uit zn plasma-productie stopt.

Verder heb je een goede smaak: deze Pana plasma is op het moment gewoon de tv met de beste prijs/kwaliteit-verhouding. Ik zou niet weten wat je voor onder de €1000 zou kunnen kopen wat beter is als deze tv. Laat je niet gek maken door de Full HD rage. Het is leuk maar met alleen resolutie heb je nog geen goede tv. Ik heb zelf de voorloper, de PV70 en kan alleen maar bevestigen dat dit echt een TOP tv is. Maar stel je vraag anders in het Panasonic draadje;genoeg mensen die je kunnen en willen helpen met je keuze.