Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

2 bootfiles, kan dat?

Pagina: 1
Acties:

• con1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-11 17:25

con1

Energiefreak

Topicstarter
Mijn pc start regelmatig verschillend op. Dat wil zeggen, de ene keer in de XP-classic style en een andere keer in de standaard (blauwe) XP-style. En dit zeer onregelmatig.

Ik denk dat er twee soorten bootfiles onderhuids zijn of een instelling in het register niet juist. Wie heeft enig idee waar ik dit moet vinden / recht moet zetten. (mijn voorkeur gaat uit voor de classic-style)

Ik ben niet gek, ik ben anders. Blij als een ei met mijn Hyundai Inster Pulse.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

via beeldschermeigenschappen bij thema's alle verkeerde verwijdere, op standaard instellen, opnieuw opstarten en vervolgens het goede thema kiezen.

wat je ook kan doen is de 'thema' service uitschakelen, dan krijg je geen win xp style meer.
Ook bij prestaties en dan visuele weergave alles uitschakelen wil ook werken

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• con1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-11 17:25

con1

Energiefreak

Topicstarter
Wiethoofd schreef op zondag 23 maart 2008 @ 12:08:
via beeldschermeigenschappen bij thema's alle verkeerde verwijdere, op standaard instellen, opnieuw opstarten en vervolgens het goede thema kiezen.

wat je ook kan doen is de 'thema' service uitschakelen, dan krijg je geen win xp style meer.
Ook bij prestaties en dan visuele weergave alles uitschakelen wil ook werken
Ik heb een en ander in services uitgeschakeld en het ziet ernaar uit dat xp nu blijft opstarten in de klassiek modes (zoals ik wil)

Kortom, dank voor de tip.

Ik ben niet gek, ik ben anders. Blij als een ei met mijn Hyundai Inster Pulse.