Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
hey,

toen ik net voor de lol mijn ipod oordopjes:
http://www.lojadoipod.com.br/images/27.jpg

in mijn computer zette en de muziek op zijn hardst deed was het geluid
echt heeel erg hard, bij de bas in het liedje trilde de oordopjes zelfs,

maar waarom gaan ze in je ipod dan niet zo hard en is er een manier om ze zo hard te zetten ??

mvg,
Pujiin

• 2dope
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-11 15:38
Omdat je computer (geluidskaart) een harder volume produceert dan je iPod lijkt me?

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01:43

momania

iPhone 30! Bam!

Je iPod heeft een ingebouwde maximale volume ter bescherming van je oren. Die is geloof ik wel ergens uit te zetten, maar reken er dan niet op dat je je gehoor tot je 65e kan gebruiken ;)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Omdat je oordopjes geen volumeknop hebben, gaan ze op ze aller hardst. Je kan de volumeregeling in windows gebruiken.

edit: oh sorry ik begreep het verkeerd..
Tjah, misschien is er een of andere hack . . :+ er is ook zoiets bij samsung telefoons. Dan kan je het geluid veel harder zetten.. (alleen je moet oppassen dat je je telefoon niet opblaast)

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2008 10:53 ]

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Je iPod heeft een gehoorbescherming maar die staat standaard uit. Volgens mij heeft het iets te maken met de stroomvoorziening van een iPod (dat ding moet het een tijdje uithouden met een batterijlading) en de wenselijkheid (Apple wil geen rechtszaken omdat jij je oren graag naar de kl*ten helpt ;)).

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Op een iPod zit inderdaad een ingebouwde gehoorbescherming voor de mensen die niet begrijpen dat je oordopjes keihard zetten voor onherstelbare oorschade kan zorgen. Waarom je hier vraagt hoe je je iPod harder kan zetten is me daarom ook niet helemaal duidelijk. Doe jezelf een lol en sloop je oren niet met belachelijk harde muziek.
Verder horen vragen over iPods thuis in Apple Talk. Ik verplaats je vraag echter niet omdat deze nogal basic is. In Apple Talk en met Google is er voldoende te vinden over dit onderwerp.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.