Ik heb sinds 2 maanden de LG KU580 Chocolate White. Geweldig toestel, het enige probleem is dat het downloaden van games op deze gsm nogal onmogelijk schijnt te zijn (het vinden van games voor deze telefoon eveneens). Wie weet een website waar ik (liefst gratis) games kan downloaden voor deze telefoon, zonder dat ik foutmeldingen op m'n foontje krijg zodra ik de game erop probeer te zetten? Ik ben met name op zoek naar Tetris!
kun je misschien de foutmelding posten? Meestal lukt het niet omdat de gedownloade game nog een afgeleid bestandje nodig heeft, wat je gemakkelijk zelf kan maken.
Lees Het algemeen beleid nog eens goed door.
[ Voor 92% gewijzigd door RoD op 23-03-2008 01:10 . Reden: typo ]
Geen idee hoe groot het beeld van m'n schermpje is. Ben allang blij dat ik weet hoe die gsm van mij precies heet eerlijk gezegd
Maar ik heb je een mailtje gestuurd, dus hoor graag van je!
Is het niet zo dat al die non-OS based telefoontjes niks kunnen met JAD en JAR files, om zo het illegaal retail games downloaden tegen te gaan? Ik heb dit namelijk bij heel veel relatief simpele telefoontjes al gezien. De oplossing is dat je de JAR/JAD download via het internet op je mobiel.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Met wat eigen initiatief en de tips hierboven moet het mogelijk voor je zijn om dit voor elkaar te krijgen.
Aangezien dit topic weinig discussiewaarde heeft en de illegale links en mail-verzoeken in de rondte 'vliegen', gaat deze op slot.
Aangezien dit topic weinig discussiewaarde heeft en de illegale links en mail-verzoeken in de rondte 'vliegen', gaat deze op slot.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()