• -j-k-
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-11-2025
Hey,

Ik heb een vraagje over de levertijd van de E8400 van Intel.
Deze heb ik namelijk begin februari bij Empc besteld aangezien hij daar redelijk scherp geprijsd was.
Echter ben ik nu nog steeds aan het wachten, en het wachten nu toch wel meer dan zat.
Als ik ze opbel krijg ik te horen dat de enige shops die ze op voorraad beschikbaar hebben, ze importeren uit het buitenland.
Niet op voorraad hebben is acceptabel, anderhalve maand wachten mijns inziens een stuk minder.

Nou vroeg ik me af of het echt zo erg gesteld is met de beschikbaarheid in Nederland, of dat ik nou weer net de verkeerde webshop te pakken heb.
Ik zou graag van wat andere mensen die hebben besteld bij een shop die ze niet op voorraad had willen weten hoeveel tijd er zat tussen bestellen en leveren.

Bij voorbaat dank.

Vimeo, YouTube

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:21
Ik was vandaag toevallig bij de lokale computerwinkel en die had hem gewoon op voorraad liggen. Hij is dus wel degelijk op korte termijn te krijgen, alleen daar betaal je voor...

(computertoko hier vraagt er €229 voor)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• -j-k-
Bedankt voor je reactie. Het gaat me er eigenlijk meer om over wat nou nog acceptabel is voor wachttijd als je niet de hoofdprijs wilt betalen. Toen ik hem bestelde was het me ook wel duidelijk dat het wat langer kon duren alleen ik dacht dat ik hem begin maart wel zou hebben.

De medewerker van Empc kon me trouwens ook niet vertellen hoeveel wachtenden er nog voor me waren. Vind ik zelf een beetje raar klinken, ik wil iig gewoon uitsluiten dat ze me naaien door bijvoorbeeld door hun zelf gefabriceerde systemen voorrang te geven of iets dergelijks.

Vimeo, YouTube

• Paulusbrand
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:18
ik heb hem een week geleden besteld en vandaag binnen gehad. Ik zou toch eens gaan bellen als ik jou was.

• -j-k-
Paulusbrand schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 20:41:
ik heb hem een week geleden besteld en vandaag binnen gehad. Ik zou toch eens gaan bellen als ik jou was.
Bij welke shop heb je hem besteld en voor welke prijs? Zo kan ik ze wel een beetje het vuur aan de schenen leggen, ik heb nou al drie keer naar ze toe gebeld. Maar steeds hetzelfde antwoord: we kunnen niks over de levertijd zeggen.

Vimeo, YouTube

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 22:36

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Ik heb er zelf (maand geleden alweer) best lang op moeten wachten maar zat gelukkig wel bij de 'eerste gelukkigen' toen ze ze binnen kregen (4launch). Tegen die tijd was het ding inmiddels nog veel slechter leverbaar helaas. Ik wil niet weten hoe het straks met de E9450 zal zijn...

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:44

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

http://www.tweakers.net/pricewatch

Verder is dit totaal geen technische vraag dus hoort het ook niet hier. Lees anders in SG

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.