Kwaliteits speakers?

Pagina: 1
Acties:

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-10-2025
Ik heb een tijdje geleden een tweeling gekregen, maar ik kan er heel weinig (niets :+) over vinden.
Nu hangen ze aan een goedkoop Trust 'versterkertje', maar ik ben van plan die up te graden.
Voordat ik al mijn centjes uitgeef aan zo'n versterker wil ik weten of het niet gewoon speakers van 2 tientjes zijn waardoor die versterker niet echt gaat helpen :+

code:
1
2
3
4
5
Merk (?): Siemens-Elektrogeräte GmbH
Type (?): RL 170 G4
Sinusbelastbarkeit: 30 Watt
Musikbelastbarkeit: 50 Watt
Impedanz: 8 Ohm

Nu zou ik graag willen weten: is het wat?
Is het de moeite om voor deze tweeling een fatsoenlijke versterker te kopen of haal ik er al uit wat erin zit?

Verwijderd

Soms zegt een plaatje meer dan woorden, heb je de mogelijkheid om er een foto van te maken?

• SH4D3H
Als dat helpt zal ik kijken wat ik kan doen :)
Ik denk alleen dat het een foto met m'n mobiel gaat worden, dus heel erg mooi zal ie niet zijn :P

Hoogte x breedte x diepte is trouwens ~37,5 x ~22 x ~20.

[ Voor 17% gewijzigd door SH4D3H op 22-03-2008 17:53 ]

• SH4D3H
Afbeeldingslocatie: http://xs125.xs.to/xs125/08126/dsc00114689.jpg.xs.jpg
Dit is 'm dan :)

• Tha Ra
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07:43
VOlgens mij zijn dit geen bijzondere speakers. Maar met een versterker van marktplaats van 1 a 2 tientjes zal je toch heel wat meer geluidskwaliteit krijgen.

• Roderiktweaker
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:33
http://link.marktplaats.nl/156771112

denk aan zoiets. Siemens-Elektrogeräte Ja.... geen Audio merk. marktwaarde een paar tientjes (of geen eens) Maar dat neemt niet weg dat je er nog een lekkere sound uit kan krijgen. Voor aan de TV ofzo

je kan er nog wel wat meer uithalen denk ik. Je hoeft er geen denon voor te kopen...

[ Voor 15% gewijzigd door Roderiktweaker op 22-03-2008 23:45 ]

• SH4D3H
Roderiktweaker schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 23:44:
Siemens-Elektrogeräte Ja.... geen Audio merk. marktwaarde een paar tientjes (of geen eens) Maar dat neemt niet weg dat je er nog een lekkere sound uit kan krijgen. Voor aan de TV ofzo.
Voor (goede) muziek kan ik dus beter verder kijken en deze gewoon aan de TV hangen? :)

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:37

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Ik zou hier idd geen geld in steken. Je kan blijkbaar ook voor 2 tientjes dynaudio zuilen vindn ;)

Wise enough to play the fool

• Roderiktweaker
Ja... voor lekker geluid moet je toch even 70euro aan luidsprekers uitgeven. en dan zoiets als dit kopen : http://link.marktplaats.nl/157588987

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Geluid is heel smaakafhankelijk, net als kleur (je vindt rood mooier dan paars bijv.)
Dus zoiets zou ik nooit zomaar kopen zonder het gehoord te hebben.
Tenzij je het verschil toch niet hoort, dan kan je in principe elke speaker wel kopen.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Roderiktweaker
Idd. Het kan best mooi geluid geven hoor. Ik heb hier kleine philipsés staan. Daar kan je een goede deun op weergeven. Alleen het is geen versterker van 100/200euro waard. Wat voorn trust versterkertje heb je er nu op ?. Maar waarschijnlijk haal je er nu al aardig wat uit. (ik weet niet hoe het klinkt)
Pagina: 1