Toon posts:

Help! MyCom Fulltower kast 'kap'?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb deze case: Afbeeldingslocatie: http://people.a2000.nl/cspinh01/casemod/jvn01.jpg

Alleen ik wou toen me plexiwindow wat groter maken. Maarja, uiteindelijk ging alles mis en nu is me zeideurtje (linker) dus zegmaar onbruikbaar. |:(

Waar kan ik deze losse deurtjes halen?

Alvast bedankt

Verwijderd

tja bedrijven kunnen ze niet losbestellen was bij een bedrijf waar ik werkte kap zwaar verbogen die heeft er 6 maanden gestaan en bij anders bedrijf vorkheftruuk bij een kast naar binnen gereden ook geen andere kap gekregen :(

Mischien kan je creatiev met 1 grote plexi glazen kap werken ;)

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:26

Wildfire

Joy to the world!

Tsja d'r is geen markt voor losse zijwanden dus dat zal wel niet gaan. Ik denk dat er niets anders opzit dan een geheel nieuwe tower te bestellen...

PS: Mooie kast... maar dat zal wel komen omdat ik dezelfde heb, maar dan met een goede zijwand met windowtje... :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Dat wordt een nieuwe kast....

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

zou zeggen mail ff naar IN-WIN want zo heet die kast en vraag of het mogelijk is om 1 zijkant te bestellen. mycom verkoopt deze kast ook nog steeds misschien kan je iets afspreken dat die zijpaneel met de post meegaat naar mycom en het daar ophaalt. zou erg mooi zijn als dat zou lukken.

suc6 ermee

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• DJ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:15

DJ

Probeer bij de leverancier te vragen of ze een kap hebben. Er vallen wel eens ooit kasten, of komen beschadigd van de fabriek af bij de leverancier.

Je kunt het altijd proberen.

DJ

Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest

Pagina: 1