Toon posts:

Problemen printen Cisco VPN

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb problemen met het printen en benaderen van een harde schijf die op mijn Liksys router zijn aangesloten als ik een connectie maak met de VPN van Cisco.

Zodra ik een verbinding maak, kan ik niet meer printen en mijn netwerk schijf veranderd continue van schijfnaam. K, N , L

Bij Cisco staat een optie allow local lan acces, maar dat heeft geen effect.

Ik heb dit probleem vroeger niet gehad, maar sinds ik mijn computer heb geformateerd wel.
De Computer draait op XP.

Wellicht weet iemand een oplossing voor dit probleem (stapgewijs)

• Saab
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-10-2025
Verwijderd schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 16:16:

Ik heb dit probleem vroeger niet gehad, maar sinds ik mijn computer heb geformateerd wel.
De Computer draait op XP.
Dan lijkt mij het een probleem gerelateerd met je lokale computer. Die Cisco staat op de zaak?

https://www.discogs.com/user/jurgen1973/collection

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-10-2025
Saab schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 18:05:
[...]

Dan lijkt mij het een probleem gerelateerd met je lokale computer. Die Cisco staat op de zaak?
Cisco VPN Client ipv Windows VPN :o

• Saab
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-10-2025
fleppuhstein schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 18:08:
[...]

Cisco VPN Client ipv Windows VPN :o
mjah, idd, zoiets.

https://www.discogs.com/user/jurgen1973/collection

Verwijderd

Topicstarter
Ik maak gebruik van cisco om mijn zakelijke email binnen te halen voor een US bedrijf.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 19:38:
Ik maak gebruik van cisco om mijn zakelijke email binnen te halen voor een US bedrijf.
Dit is niet echt een probleem. De server waarmee je verbind met je Cisco client laat geen verkeer toe van je client naar je lokale netwerk. Kijk maar eens bij de Statistics van de VPN Client. (Rechter-muis op het slotje in de task-bar.) Daar staat waarschijnlijk Local LAN uit.

Je kunt proberen dit bij de Connection Entry aan te zetten. (Transport tab) Maar het kan zijn dat dit geforceerd word op de VPN server, dan kun je er niks aan doen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2008 19:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
helaas werkt dit niet.
Maar het rare is dat het in het op mijn vorige computer wel heeft gewerkt (beide xp)
Pagina: 1