Toon posts:

merk SMC netwerkkaart?!????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hier een nieuwe 10/100mb utp-netwerkkaart liggen, gekregen van me pa, maar kennen jullie het merk SMC soms??? ik niet... wat kost zo'n ding in de winkel? ik heb in pricewatch gekeken en ik kon de merk SMC niet vinden....

wat zou ie kosten??

• 8-Track
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-04 15:54

8-Track

• Oviparous
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Nieuwe SMC is niet echt goedkoop, is wel a-merk kaart. Ik heb ze nog nooit in een winkel zien liggen voor particulieren, maar ken wel bedrijven die hun hele compu-park ermee uitgerust hebben en automatiseringsbedrijven die er bij zweren.

• mvdejong
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11-2024

mvdejong

When does the hurting stop ?

Reken maar dat je er ongeveer hetzelfde voor betaalt als voor een 3Com of Intel, en dat zijn ze waard ook. Ik ben een tijdje intern PC-beheerder geweest bij een automatiseerder met toendertijd zo'n 3500 man in dienst, en op het hoofdkantoor (ca. 1000 PC's) was het allemaal SMC. Probleemloze kaarten, goede configuratie en software-installatie, goede drivers en support voor de meest uiteenlopende operating systems.
Aanrader.

The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dat ding ff getest, en werkt super...
maar ik heb 'm niet nodig... want ik heb al een netwerkkaartje...

als iemand toevallig interesse heeft in dit ding voor een leuk prijsje (noem een prijs), dan laat me wat weten... hij is een paar dagen oud...

greetzzz