Zelf uploadende wifi webcam

Pagina: 1
Acties:

• Mr-Leo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-04-2025
Ik ben al heel lang op zoek naar een draadloze (via wifi) webcam die zonder tussenkomst van een pc zelf om de zoveel tijd een cature upload naar een ftp server. Er zijn genoeg wifi webcams te vinden maar die werken allemaal via eigen software of via de browser met een ActiveX of java applet voor het bekijken van de beelden. De camera's die ik gevonden heb die zelf kunnen ftp-en doen dat weer alleen bij een gedetecteerde beweging en niet met een standaard interval. In de pricewatch staan maar 6 wifi webcams dus daar kom ik ook niet echt verder mee. Iemand een idee?

• Consiglieri
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-10-2025
Ik heb zo eens rond gekeken en kwam deze tegen:

http://www.network-camera.co.uk/ncs-370w.html

Klinkt precies zoals je het zoekt

• Mr-Leo
Thx voor het zoeken, helaas is deze camera nergens meer te koop en de shop op de website die je geeft is vanaf 2006 al dicht.

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-01 11:21
Ben ook een tijd aan het zoeken naar dit soort cameras.
Die Axis camera's zijn wel goed hoor ik van iedereen, maar of die ook kan uploaden met een interval naar FTP :?

Iemand ervaringen met een expliciet soort camera / merk?

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-12-2023
Ok, ik heb je TS verkeerd gelezen, mijn excuses.

de IQeye camera's zijn benaderbaar via telnet en daar kan als het goed is ingesteld worden dat ze met een bepaalde interval beelden moeten ftpen. Tevens heb ik hier een 3tal icanview240 dome camera's staan die hetzelfde kunnen. Deze zijn alleen wel behoorlijk duur...

[ Voor 63% gewijzigd door Mishmash op 25-03-2008 09:20 ]

• Mr-Leo
Ik heb de Axis 207W al bekeken maar die kan (volgens de handleiding) ook alleen maar uploaden naar ftp bij een actie (motion, geluid of IO-input). En dat zie ik steeds weer bij alle cams.

Ik zal die IQeye eens bekijken.

[edit] gedaan, is er geen IQeye camera met wifi?

[ Voor 20% gewijzigd door Mr-Leo op 25-03-2008 10:59 ]

• Mr-Leo
Gevonden! De Axis 207W kun je via z'n API programmeren om elke x minuten foto's te uploaden. Dit staat hier beschreven: http://www.networkwebcams...axis-207w-network-camera/
Pagina: 1