ik heb een vraagje, ik heb net een beetje tegen de muur aangereden toen ik mn auto in de garage wilde zetten. zie ik verschillende witte strepen een plek van 10 bij 10 cm ongeveer die beschadigd is.
Het is een ouwetje dus ik ga echt niet naar een dure spuiter ofzo.. Dus op de bumper ( plastic doh ) zitten die beschadigingen..
Nu zat er aan te denken om het op te schuren en gewoon weer zwart te spuiten.
Kan iemand me vertellen wat voor schuurpapier hier goed voor is en wat voor lak. Want het is kunststof..
zwart metallic lak spuitbusje ofzo en van dat fijne waterschuurpapier?
Zijn de bumpers eigenlijk wel in metallic lak? Foto van mn auto op in het VAG-topic
Het zijn een soort witte strepen maar je kan voelen dat er groeven inzitten nu.. tis wit.. terwijl mijn hele auto incl. bumpers zwart zijn. valt nogal erg op.
Iemand suggesties.. thanks
Post nog wel een pic later voor de geinteresseerden.
Het is een ouwetje dus ik ga echt niet naar een dure spuiter ofzo.. Dus op de bumper ( plastic doh ) zitten die beschadigingen..
Nu zat er aan te denken om het op te schuren en gewoon weer zwart te spuiten.
Kan iemand me vertellen wat voor schuurpapier hier goed voor is en wat voor lak. Want het is kunststof..
zwart metallic lak spuitbusje ofzo en van dat fijne waterschuurpapier?
Zijn de bumpers eigenlijk wel in metallic lak? Foto van mn auto op in het VAG-topic
Het zijn een soort witte strepen maar je kan voelen dat er groeven inzitten nu.. tis wit.. terwijl mijn hele auto incl. bumpers zwart zijn. valt nogal erg op.
Iemand suggesties.. thanks
Post nog wel een pic later voor de geinteresseerden.
[ Voor 10% gewijzigd door Arsenius op 22-03-2008 13:53 ]