Toon posts:

Secundaire controller (dubbele fifo) installeren?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
zie onderwerp ik was bij iemand op de pc bezig en nou moet ik het bovenste installeren (want nu zit die gene ook zonder cd-rom en als ik deze installeer moet die beschikbaar komen). Maar nu komt hoe installeer ik het als ik de drivers wil installeren dan gaat hij opzoek naar een .inf bestand en hij vindt dan ook wel een geschikte .inf bestand maar hij blijft een conflict geven. FF wat informatie over die pc tis een 180 mhz een oudje het moederbord weet ik niet en een 32 X cdromspeler en ik geloof een maxtor HD.

Bedankt alvast :)

Verwijderd

Topicstarter
Iemand???

ben ik de enige die dit heeft meegemaakt??? :?

Verwijderd

Topicstarter
Is er nou werkelijk niemand??

Verwijderd

staat de secundaire ide controller enabled in de biod, anders is hij misschien kapot.

Verwijderd

Topicstarter
Ik geloof het wel.

Verwijderd

en onder dos????

Verwijderd

Weinig echte info beschikbaar maar is de busmaster driver geinstalleerd ? En wat bedoel je met het antwoord "ik geloof het wel" op de vraag of de secundaire controller is ingeschakeld in de bios? Dit is niet om te katten maar als je wat van de bios instellingen weet dan weet je ook of de secundaire controller is geactiveerd of niet tenzij...het een comp betreft waarbij het moeilijk is bij de bios instellingen te komen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gekeken en hij staat enabled.

Verwijderd

is het een IRQ conflict?
moet je ff checken, zo ja dan ff kijken of het mogelijk is deze te veranderen en anders om die van het andere aparaat te veranderen.
als het een PCI device is ff andere slot proberen.
Pagina: 1