Adapter passend bij D-link DIR-655

Pagina: 1
Acties:

• sssensss
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik heb laatst een D-link DIR-655 gekocht, die ik straks wil gaan gebruiken als mijn glasvezel opgeleverd wordt. Nu wil ik voor mijn laptop een PCMCIA adapter hebben die goed samenwerkt met deze router.

Als je kijkt op de site van dlink.com, dan zie je dat de DWA-652 wordt aanbevolen.
Maar deze is echter niet te koop in nederland voor zover ik heb gezien.
Een mailtje aan dlink nederland blijft onbeantwoord.

Op ebay staan er wel van die 652 kaartjes te koop. Die heb je voor ongeveer € 40 in huis liggen, dus dat is ook een prima mogelijkheid.

Wat hebben jullie voor kaartje bij de DIR-655, en werkt dat goed?

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-03 13:03

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Heb hem zelf eergister gekocht en ben er zeer tevreden over. Heb een Eminent IP Cam EM4483 en die werkt ongeveer in de helft van het huis (hele begane grond + tuin en helft 1ste verdieping). Mijn laptop (Dell Latitude D810) werkt overal in huis, zelfs op de 2de verdieping prima signaal.
Dit klinkt niet echt denderend, maar hiervoor had ik een motorola die deed het een stuk slechter, ook niet gek, de scheiding tussen de verdiepingen is zeker 25cm beton, petje af voor de Dlink dus.

Heb hem hier trouwens in gecombineerde modus staan (g + n), heb helaas nog geen n-nic's, alles is g hier.

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website