Toon posts:

[Enemy Territory] Chrast bij joinen server

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/mJ4LyAercXOCtIM42LDgFsBv/full.jpg

Elke keer als ik een (vaste PB) server join chrast m'n game bij starten. De foutmelding wijst uit naar een stukje PB-software (punkbuster). Ik heb punkbuster manual geupdate, de files eruit gegooid en vervolgens opnieuw geinstalleerd, van de daken geschreeuwd en hopeloos toe zitten kijken hoe ik nu niet meer ET spelen kan :'(

Het heeft voorheen altijd gewerkt. Ik start op met een shortcut die me direct naar de server wijst. Er is niets aan m'n config veranderd, of hebben er andere applicaties lopen rommelen oid.

Ik draai wel sinds maandenlang de nog onofficieele SP3 maar dat heeft voorheen ook altijd gewerkt met dit spel + PB !

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
"To view technical information about the error report, click here."

...Wat houdt je tegen :?

Verwijderd

Topicstarter
Ja daar staat wat gebrabbel met nummers en weet ik het. Het probleem ligt 'm bij punkbuster. Spelen van ET gaat prima met PB disabled, zodra ik 'm aanzet gaat het fout. Ik heb het hele spel opnieuw geinstalleerd, de manual PB update uitgevoerd, files gerenamed, verwijderd, en vervolgens laat het me nog geen 2 minuten spelen om vervolgens de zelfde chrash te krijgen.

Overigens draai ik SP3 build 3300.

Het ziet er naar uit dat ik onmogelijk weer eens een herinstall doen moet van XP, want het probleem ligt niet bij het spel, noch hardware, noch m'n OS, het is duidelijk pb gerelateerd.