Toon posts:

GeForce 6800 LE uitbreiden met extra beeldscherm

Pagina: 1
Acties:
  • 414 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb sinds een aantal jaar een PC met GeForce 6800 LE videokaart en TV-kaart, ik wil nu een nieuwe monitor erbij kopen (22") om tv op te kijken en deze op dezelfde PC aansluiten. Hoe moet ik dit doen? Ik neem aan een nieuwe videokaart kopen, want ik heb geen monitor uitgang op mijn moederbord maar welke? Ik kan nergens meer een GeForce 6800 LE vinden (en heb daar ook geen slot meer voor vrij aangezien er maar een AGP slot is). Daarbij komt ook nog dat ik over een tijdje een nieuwe PC aan ga schaffen dus misschien is er daardoor ook nog een andere mogelijkheid. Bestaat er bijvoorbeeld een videokaart met 2 uitgangen. Waar je wel 2 verschillende schermen op kan hebben?

Alvast bedankt allemaal!

Verwijderd

Ja die bestaan :) Dat heet Dual-head, Twinview, Dual-screen ...

Bijv een X800 series kan makkelijk 2 monitoren aan. De 7x series van Nvidia kunnen dit ook, en als je het doen wilt zonder de kaart te vervangen kan je kijken voor een PCI-kaart die je er samen bijplaatst naast je AGP-videokaart. Hiermee valt natuurlijk een stuk minder 3D beelden op te toveren als je 6800le.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 00:57:
Ja die bestaan :) Dat heet Dual-head, Twinview, Dual-screen ...

Bijv een X800 series kan makkelijk 2 monitoren aan. De 7x series van Nvidia kunnen dit ook, en als je het doen wilt zonder de kaart te vervangen kan je kijken voor een PCI-kaart die je er samen bijplaatst naast je AGP-videokaart. Hiermee valt natuurlijk een stuk minder 3D beelden op te toveren als je 6800le.
Matrox Millennium G450 32MB, Dualhead
was een van de weinige die ik kon vinden maar ik snap niet of dit wat is (aangezien 32 MB)...

Anders misschien nog suggesties hoe of waar ik moet zoeken?

Alvast bedankt _/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2008 09:50 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:49

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Bestaat er bijvoorbeeld een videokaart met 2 uitgangen. Waar je wel 2 verschillende schermen op kan hebben?
Heb je überhaupt de moeite genomen ook maar naar één recente kaart te kijken voordat je dit topic opende :?

Het is erg moeilijk om anno 2008 een kaart de vinden die NIET twee uitgangen heeft :o

Zie de GoT Huisregels - we verwachten op GoT veel meer eigen inzet voordat je een topic opent. Als je ergens weinig vanaf weet is dat niet erg, ga je inlezen.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.