[VGA] monitor-signaal verlengen: beste manier?

Pagina: 1
Acties:

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:58

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Ik wil graag het monitor-signaal van een pc (DVI / VGA / SVHS zit op de grafische kaart) verlengen over een afstand van 5 meter naar een TV.

Deze TV heeft VGA-in, die ik graag zou gebruiken. Maar is het mogelijk om VGA-signaal over 5 meter zonder alteveel kwaliteitsverlies over te brengen? Ik zie bij Alternate zelfs kabels van 20m, maar ik meen mijzelf iets te herinneren dat ik ooit een kabel van 5M had en dat daar al redelijk interferentie optrad. Of heb ik dat mis?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Verwijderd

Ligt aan bescherming, externe verstoring enzo.

DVI is redelijk bestendig tegen verstoring btw.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 20:27:
Ligt aan bescherming, externe verstoring enzo.

DVI is redelijk bestendig tegen verstoring btw.
Mmkay... maar als je gewoon een normale pak 'm beet 5m kabel koopt en 'm aansluit en in de plint legt: ZIE je dan verschil met een kabeltje van 1.8m?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

hier niet .. 5 meter verleng+1,5 gewone kabel

werkt domweg perfect, zonder storing, niks

Iperf

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
fish schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 00:01:
hier niet .. 5 meter verleng+1,5 gewone kabel

werkt domweg perfect, zonder storing, niks
Cool. Thanks. Ik ga maar 's wat bestellen. Tenzij iemand nog op de valreep zwaar negatieve ervaringen hierneer zet... ;)