DS scherm stuk of toch iets anders

Pagina: 1
Acties:

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:34

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
Ik heb hier een Nintendo DS liggen. De oude nog. Gekocht op de release dag. Sindsdien goed gebruikt. Maar wel altijd met voorzichtigheid( geval om hem netjes in te bewaren enzo.) Maar sinds donderdag valt het touchsreen half uit.

Wat hij dan doet is dat hij wel reageerd, maar alles wat je typt gaat op een horizonale lijn met de plek waar je tikt RECHTS in het scherm alleen maar aanraken. Daarvoor heeft hij ongeveer 2 weken niets gedaan. Gewoon zonder batterijenergie aan de lader. Hij deed het toen nog wel perfect. Zonder klagen. Soms als ik er wat mee prut(schoonmaken van scherm of gewoon spontaan) wil hij nog wel eventjes zich laten aanraken over het hele scherm. Maar het grootste deel van de tijd gaat hij toch weer afwijken naar rechts. Het nadeel is dat ik net Meteos heb gekocht en ik Zelda ook weer eventjes heb opgepakt. Dat zijn nou net precies 2 spellen waar je perse een touchscreen nodig hebt...

Voor de rest wat misschien nog van belang is dat ik zowel PDA pennen gebruik als normale DS pennetjes. Maar ik vind de PDA pennen vanwege hun gewicht en lengte net iets lekkerder werken.

Zijn er mensen die weten of hier een simpele oplossing voor is of dat ik toch op ebay moet zoeken voor een DS touchscreen voor de oude DS( wat vermoedelijk ernstig sparen voor een nieuwe DSlite word. Maar ja ik vind de DS lite niet lekker werken en in mijn ogen ook nog eens best wel lelijk. Hij is mij te klein...)

Belangrijk punt is dat het calibreren ook niet meer gaat dus omdat hij een afwijking heeft.... Die optie had ik al gehad :>

[ Voor 4% gewijzigd door Touchdomex op 21-03-2008 19:42 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• I_am_akira
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 12:10
touchscreen laten vervangen of zelf doen

http://www.modmybox.nl/wi...en-p-422.html?cPath=66_76

of door hun laten doen.

kost 40 euro totaal excl terug sturen

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-11 20:26

Stronkie

Where wind is Trouble

foei... gewoon laten zoeken op google.. want jij linkt naar een mod site.. damag nie :)