Een rare vraag misschien maar ik zal het even uitleggen.
Sinds kort ben ik de trotse bezitter van een 24'' wide scherm. Aangezien ik hier zo lang mogelijk wil mee doen wil ik em goed onderhouden.
Nou komt de situatie wel eens voor dat je even een kwartiertje - uurtje weg moet. Wat is dan het beste voor het scherm? In stand-by, gewoon aanlaten of uitzetten?
Mijn ideeën hierover:
-Gewoon aanlaten > blacklight blijft aan en zal eerder minder worden
-Stand-by > blacklight gaat niet uit maar kost energie om weer op te starten.
-Uit > bespaart de blacklight maar het zou kunnen zijn dat het slechter is om em steeds weer aan en uit te zetten dan dat ie constant aan is aangezien dat meer van de blacklight zou kunnen vragen.
Iemand hier iets zinnigs over te zeggen? Misschien maakt het wel geen klap uit maar ben sowieso benieuwd
Voordat mensen komen die zeggen dat het allemaal onzin is om op dat soort dingen te letten aangezien het ook enigszins geluk hebben is, zal ik even zeggen dat ik daar idd. achter sta. Maar zoals ik zei: Ben benieuwd of het uitmaakt.
Sinds kort ben ik de trotse bezitter van een 24'' wide scherm. Aangezien ik hier zo lang mogelijk wil mee doen wil ik em goed onderhouden.
Nou komt de situatie wel eens voor dat je even een kwartiertje - uurtje weg moet. Wat is dan het beste voor het scherm? In stand-by, gewoon aanlaten of uitzetten?
Mijn ideeën hierover:
-Gewoon aanlaten > blacklight blijft aan en zal eerder minder worden
-Stand-by > blacklight gaat niet uit maar kost energie om weer op te starten.
-Uit > bespaart de blacklight maar het zou kunnen zijn dat het slechter is om em steeds weer aan en uit te zetten dan dat ie constant aan is aangezien dat meer van de blacklight zou kunnen vragen.
Iemand hier iets zinnigs over te zeggen? Misschien maakt het wel geen klap uit maar ben sowieso benieuwd