Schroeven doorgedraaid

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennartbee
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-08 20:19
Hey,

Ik heb een oude xbox gekocht van iemand om te repareren en door te verkopen, maar 2 van de 6 Torx schroeven aan de onderkant zijn zo erg doorgedraaid dat ik ze er met geen mogelijkheid uitkrijg. Wat kan ik hiermee doen?

Afbeeldingslocatie: http://img386.imageshack.us/img386/2738/dsc00847zt0.th.jpg

Lennart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 16:30

Gamo

Research Before You Buy

http://main.screwgrab.com/

Screw Crap, zoals de man van Tel Sell dat zo mooi kon verwoorden. Geen idee of het werkt, maar het bestaat :)

Verder zou je nog met een Dremel een inkeping kunnen maken en zo met een platte schroevendraaier je werk doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneppaH
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online

KneppaH

Singleplayer/Co-op

Als ze toch makkelijk draaien, dan misschien gewoon vastlijmen aan een bitje of iets anders en dan draaien /voorzichtig trekken.

-edit- je bedoelt natuurlijk de schroefkopjes en niet de schroefdraad 8)7
ik heb niks gezegd.

[ Voor 28% gewijzigd door KneppaH op 21-03-2008 18:07 ]

AMD X6 1055T @ 3,6Ghz, 2x AMD HD6850 Toxic @ 1Ghz/4,8Ghz, 8GB DDR3, Asrock Extreme III, Anteq HCG 620, Scythe Mugen 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-08 21:49

Sosabowski

nerd

Kop kapot boren met een metaalboortje, kap eraf en dan met een tangetje uitdraaien?

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-08 08:01
Gamo schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 18:06:
http://main.screwgrab.com/

Screw Crap, zoals de man van Tel Sell dat zo mooi kon verwoorden. Geen idee of het werkt, maar het bestaat :)

Verder zou je nog met een Dremel een inkeping kunnen maken en zo met een platte schroevendraaier je werk doen.
Beetje kruipolie/siliconen doet ook wonderen!! Tell Sell |:(

Anyway.
Beetje siliconen op naast de kop van je schroef spuiten.. uurtje laten staan. en dan er uitdraaien.

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-07 16:31
Gewoon doorboren inderdaad. Daarna kun je er wel een inbus of evt. een parkertje in draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennartbee
Heb even gezocht maar ik heb geloof ik geen hele dunne boortjes liggen, zal eens even de siliconen kit opzoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jiriki
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-08 09:32
Siliconen spray lijkt me verstandiger dan siliconen kit :)

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:00

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

Ik weet niet of je nu een echt dun boortje hebt gezocht, maar hij moet ong de diameter van de kop hebben en niet het gedeelte met het schroefdraad.

Waarom? Omdat het kan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennartbee
Het is gelukt, een vriend had een industriele boor ofzo.. hard boren en toen kreeg hij vanzelf grip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-05 19:05

AlexanderB

7800 rpm

een losboor? ;) (draait linksom, en als ie pakt, draait ie meteen de schroef eruit)
Pagina: 1