http://main.screwgrab.com/
Screw Crap, zoals de man van Tel Sell dat zo mooi kon verwoorden. Geen idee of het werkt, maar het bestaat
Verder zou je nog met een Dremel een inkeping kunnen maken en zo met een platte schroevendraaier je werk doen.
Screw Crap, zoals de man van Tel Sell dat zo mooi kon verwoorden. Geen idee of het werkt, maar het bestaat
Verder zou je nog met een Dremel een inkeping kunnen maken en zo met een platte schroevendraaier je werk doen.
Als ze toch makkelijk draaien, dan misschien gewoon vastlijmen aan een bitje of iets anders en dan draaien /voorzichtig trekken.
-edit- je bedoelt natuurlijk de schroefkopjes en niet de schroefdraad
ik heb niks gezegd.
-edit- je bedoelt natuurlijk de schroefkopjes en niet de schroefdraad

ik heb niks gezegd.
[ Voor 28% gewijzigd door KneppaH op 21-03-2008 18:07 ]
AMD X6 1055T @ 3,6Ghz, 2x AMD HD6850 Toxic @ 1Ghz/4,8Ghz, 8GB DDR3, Asrock Extreme III, Anteq HCG 620, Scythe Mugen 2
Kop kapot boren met een metaalboortje, kap eraf en dan met een tangetje uitdraaien?
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell
Beetje kruipolie/siliconen doet ook wonderen!! Tell SellGamo schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 18:06:
http://main.screwgrab.com/

Anyway.
Beetje siliconen op naast de kop van je schroef spuiten.. uurtje laten staan. en dan er uitdraaien.
A Soldiers manual and a pair of boots.
Heb even gezocht maar ik heb geloof ik geen hele dunne boortjes liggen, zal eens even de siliconen kit opzoeken
Siliconen spray lijkt me verstandiger dan siliconen kit
"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)
Ik weet niet of je nu een echt dun boortje hebt gezocht, maar hij moet ong de diameter van de kop hebben en niet het gedeelte met het schroefdraad.
Waarom? Omdat het kan!!
Het is gelukt, een vriend had een industriele boor ofzo.. hard boren en toen kreeg hij vanzelf grip.
een losboor?
(draait linksom, en als ie pakt, draait ie meteen de schroef eruit)
Pagina: 1