Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-09 05:59
In eerste instantie had ik in het netwerkcentrum "netwerkdetectie" ingeschakelt staan waarna radmin remote perfect werkte. Nadat ik wat wijzigingen wilde aanbrengen en ik het netwerk op prive ipv openbaar ingeschakeld had stond netwerkdetectie op "aangepast" en nu kan ik geen verbinding meer maken via radmin.

Ik krijg deze optie niet meer van "aangepast" af! Zodra ik het netwerk aanpas naar prive of openbaar wordt de netwerkdetectie functie vrijgegeven en kan ik hem opnieuw instellen, echter blijft hij op "aangepast" staan, waardoor ik het idee heb dat andere pc's geen connectie mogen leggen (pingen lukt wel).

Iemand tips? Het gaat om een lokale verbinding. Radmin geeft de melding "Cannot connect to the server".

[ Voor 4% gewijzigd door THxZ0NE op 21-03-2008 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Je hebt je netwerk op Openbaar* gezet, en sindsdien staat dat dicht.
Drie keer raden wat je dan nu weer moet veranderen :)

Er staat ook het één en ander over uitgelegd in de Online Help, onder andere je firewall profielen worden hiermee aangepast.
Ik zou dan ook daar even goed naar kijken voordat je alles overhoop gaat halen.

*Public in de EN versie.
Public place

Choose this location for networks in public places (such as coffee shops or airports). This location is designed to keep your computer from being visible to other computers around you and to help protect your computer from any malicious software from the Internet. Network discovery is turned off for this location.

[ Voor 83% gewijzigd door alt-92 op 21-03-2008 23:09 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-09 05:59
Dat principe van openbaar en particulier snap ik wel, hij staat dan ook op particulier. Alleen staat netwerkdetectie nog steeds op aangepast, ik heb daar blijkbaar ooit een wijziging in aan gebracht, de online help bied geen soulaat.