[Tiscali -> Telfort] oud abonnement?

Pagina: 1
Acties:

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-12 14:24

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Ik ben al een paar jaar Tiscali abonnee. Sinds een tijdje is dat overgegaan in Telfort. Prima. Maar ik betaal nog steeds 14,95E p.m. Als ik online mijn gegevens bekijk staat er ook netjes 14,95, maar dat is geen officieel abonnement. Ook als ik zeg "wijzig abonnement", is de enige optie 19,95E per maand.

Wellicht heb ik een nieuwsflash gemist, maar weet iemand of en zo ja wanneer dat automatisch wordt omgezet? Of blijf ik tot 2059 het oude maandbedrag betalen?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Superseb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:25
Waarom is dit moeilijk op te zoeken op de website?
Wat betekent dit voor mijn abonnement?

Er verandert voor u niets. Uw huidige abonnement gaat ongewijzigd over in een andere merknaam. De snelheid van uw verbinding blijft gelijk, u behoudt uw e-mailadressen en u blijft gewoon dezelfde abonnementskosten betalen.

Wilt u uw huidige abonnement toch liever wijzigen? U heeft van ons een nieuwe gebruikersnaam per post ontvangen waarmee u toegang heeft tot www.telfort.nl/mijntelfort. Hier kunt u online uw abonnement wijzigingen.

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-12 14:24

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Superseb schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 16:46:
Waarom is dit moeilijk op te zoeken op de website?

[...]
Dat heb ik gelezen. Ik vroeg mij alleen af of er iets is aangekondigd dat ze in een nieuwsbrief of iets dergelijks hebben vermeld dat per 1-1-2009 ofzo de abonnementen werden gelijkgetrokken ofzo.

Maar het zal wel niet dan.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.