Beste mensen heb een draadloze muis van Acer die mijn pc is geleverd, werkt allemaal prima alleen weet ik niet of de muis wel uitgaat waarneer de pc uit is (bij mij is dat dus ook het contact van de pc uit). Als ik namelijk het contact er afhaal blijft de muis aan, wat logische is aangezien hij op batterijen werkt. Nu heb ik nergens een handleiding van deze muis kunnen vinden en heb dus ook geen idee hoe hij uit gaat, zodat ik langer met de batterijen doe. Iemand hier eravring mee?
Je muis 'vreet' zover ik weet geen batterijen als er geen beweging plaats vind. En anders de batterijtjes er even uit halen.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Ook als er geen beweging plaats vind blijft het infrarood knipperen onder de muis. Is dus niet zo als mijn DL Keyboard die alleen toetsaanslagen doorstuurt en verder niet acctief is. Batterij er uit is inderdaad oplossing maar omdat nu elke keer te doen....
De muis blijft knipperen als je hem omdraait. Maar als hij op een ondergrond staat en geen beweging plaats vind brand alleen dat rode lampje, op halve kracht...Anoniem: 244320 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 16:41:
Ook als er geen beweging plaats vind blijft het infrarood knipperen onder de muis. Is dus niet zo als mijn DL Keyboard die alleen toetsaanslagen doorstuurt en verder niet acctief is. Batterij er uit is inderdaad oplossing maar omdat nu elke keer te doen....
Geloof mij, op 2 AA batarijen kan zo'n led-je op 50% HEEEL lang aanblijven
idd, is met mijn muis ook, al heb ik een knopje op de onderkant om 'm helemaal uit te zetten
you had me at EHLO
Ja, in ieder geval minderAnoniem: 244320 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 17:32:
Dus indien een tijd niet beweegt gaat ie over op 50%?
of hij nou precies 50% is weet ik niet, maar ik bedoel hier mee te zeggen dat hij minder gaat branden
Misschien is het een idee om een paar witte A4-tjes op een glas plaat (glazen tafel ofzo) te leggen en dan die muis erop.... dan ziet die muis die A4-tjes als een onder grond, en zal na het niet bewegen, minder gaan branden, dit zal jij dan weer kunnen zien omdat die A4-tjes licht door laten
Mijn draadloze muis schakelt zich uit na 10 min geen beweging.
Dacht dat de meeste draadloze dat deden?
Dacht dat de meeste draadloze dat deden?
[ Voor 25% gewijzigd door Only op 24-03-2008 10:11 ]
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Pagina: 1